سومین اجلاس تحقیق، توسعه و فناوری کشور برگزار می شود

به گزارش ایرنا از دبیرخانه سومین اجلاس تحقیق، توسعه و فناوری کشور، دبیر اجرایی این اجلاس اظهار کرد: این رویداد تخصصی به موضوع اصلی مدیریت کاربردی تحقیق و توسعه می پردازد و راهکارهای بسیار ارزشمندی در زمینه نیازسنجی بازار آینده و برنامه ریزی برای تامین این نیازها ارایه می کند.

محمد تاج بخش افزود: هدف از برگزاری این اجلاس همسوسازی فعالیت های تحقیق و توسعه با مشتریان، بازارها و مصرف کنندگان نهایی از طریق مدیریت مطلوب در مراکز و واحدهای تحقیق و توسعه، پژوهشگاه ها و پژوهشکده ها، پارک های علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد است.

وی با بیان اینکه این اجلاس با حضور نمایندگان مجلس، معاونان وزرا، اساتید، نخبگان و دست اندرکاران حوزه تحقیق، توسعه، پژوهش و فناوری برگزار می شود، ادامه داد: در مراسم اختتامیه اجلاس از برگزیدگان تحقیق، توسعه و فناوری کشور با اهدای لوح سپاس، تندیس زرین و جوایز ارزنده تقدیر و تشکر می شود.

دبیر اجرایی این اجلاس یادآور شد: علاقمندان به کسب هرگونه اطلاعات در زمینه شرکت در این اجلاس می توانند از طریق وب سایت www.rdconf.com و برای دریافت اطلاعات در زمینه شرکت در جشنواره به وب سایت www.rdawards.ir مراجعه کنند.
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا