بزرگترین گردهمایی جامعه علمی ورزش کشور برگزار می شود

 حمید آقاعلی نژاد روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا از ارسال هزار و 400 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: از این تعداد هزار اثر علمی پذیرفته شده که 250 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارایه می شود.وی با اشاره به حضور محققان خارجی از کشورهای آمریکا، اسپانیا، نروژ، ایتالیا، مجارستان، فیلیپین و هند،گفت:رفتار حرکتی، آزمون های ورزشی، مدیریت ورزش از جمله سخنرانی های محققان خارجی است که در این همایش بین المللی ارایه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 16 کارگاه آموزشی با حضور مدرسان خارجی و داخلی برگزار می شود، اظهار کرد:برپایی نشست های تخصصی با حضور متخصصان فیزیولوژی ورزشی، رفتار حرکتی، آسیب شناسی ورزشی و بیومکانیک ورزشی از دیگر برنامه های این همایش است.
دبیر هشتمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی از برگزاری نشست ویژه برای ارایه دستاوردها پژوهشی وزارت ورزش خبر داد و گفت: 2 کارگاه آموزشی برای مربیان تیم های ملی و مدیران وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: نخستین همایش علمی انجمن تربیت بدنی و علوم ورزشی و اولین همایش ایمونولوژی ورزش در این مدت نیز برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا