کنفرانس پردازش سیگنال و اطلاعات برگزار شد

پردازش سیگنال، ارتباطات، فناوری‌های اینترنت، امنیت اطلاعات، شبکه‌های بی‌سیم، پردازش سیگنال چندرسانه‌ای، شبکه، فناوری‌های ارتباطات، شبکه‌های ثابت، محورهای اصلی این کنفرانس را تشکیل می‌دادند.

دکتر محمد توکل از دانشگاه تهران، دکتر دین اسمیت از دانشگاه پوردو آمریکا، دکتر ویلیام سانگ از دانشگاه دالارنا سوئد و پروفسور ماسایوکی آرای از دانشگاه تیکیو (Teikyo) ژاپن، بعنوان سخنرانان اصلی در کنفرانس ICSIP2015 سخنرانی کردند.

اساتید، محققان و پژوهشگرانی از دانشگاه‌های بریتیش کلمبیا کانادا، تیکیو و کالج ملی فناوری ژاپن، کانگ وون کره‌جنوبی، هنگ‌کنگ، خون کین تایلند، رم، صنعتی رومانی، دفاعی چک، پروویدنس و صنعتی چائویانگ تایوان، فیلیپین، نیوکسل استرالیا، سام هاستون، سیتادل و پوردو آمریکا، تاشکند ازبکستان، کالج مهندسی پراکاسام هند و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی با ارائه مقاله و پوستر، در این کنفرانس حضور پیدا کردند.

جایزه بهترین ارائه شفاهی:

سیریپونگ پوتیسوک از دانشکده مهندسی برق و رایانه دانشگاه سیتادل آمریکا

 

  • خلاصه سخنرانی دکتر محمد توکل

دانش، اطلاعات و فناوری‌های آموزشی: چالش‌ها و مزایا برای آینده جهان در حال توسعه / فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) انقلابی در دنیای اطلاعات، دانش و آموزش ایجاد کرده است. تغییراتی که در چهار بخش آموزش روی داده‌اند شامل: کیفیت، کیمیت، تساوی حقوق و ارتباط هستند. اگر تحولات آموزشی در دهه‌ها و قرون اخیر بعنوان "تکامل" ارزیابی می‌شوند، آموزش مبتنی بر ICT چیزی فراتر از یک "انقلاب" است.

 

  • خلاصه سخنرانی دکتر دین اسمیت

پیشرفت‌های جدید در انتقال صدا: تبدیل صدا و شکل‌گیری صدا، حوزه‌ای از پردازش گفتار با هدف تبدیل صدای یک گوینده به صدای دیگری است که شامل مدلسازی ویژگی‌های گفتار هر فرد است؛ در این شرایط ویژگی‌های گفتاری بدون اعمال تحریف‌های غیرطبیعی تغییر می‌کنند. برنامه‌های کاربردی زیادی وجود دارند که از فناوری تبدیل صدا بهره می‌برند: دوبله صدا که اغلب در صنعت تصاویر متحرک مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ تولید فیلم‌های انیمیشن؛ رابط‌های صوتی مانند نمونه‌های موجود در دستگاه‌های GPS و سیستم‌های تبدیل متن به صوت.

 

  • خلاصه سخنرانی پروفسور ماسایوکی آرای

سیستم‌های تصویرسازی برای درک پروتکل‌های TCP/IP: پنج سیستم تصویرسازی پروتکل TCP/IP برای آشنایی دانشجویان مهندسی کامپیوتر و ارتباطات معرفی می‌شوند. پروتکل های TCP/IP فناوری‌های اساسی شبکه‌های رایانه‌ای و اینترنت، ارتباطات محسوب شده و مهندسان کامپیوتر باید با این پروتکل‌ها آشنا شوند. این پروتکل‌ها با روش‌های آموزشی سنتی مانند کتاب‌های درسی و سخنرانی براحتی قابل درک نیستند؛ برای حل این مشکل، سیستم‌هایی را برای تجسم‌بخشی پروتکل‌های TCP/IP توسعه داده‌ایم.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا