اقتدار ملی در فضای مجازی، با استفاده از دستاوردهای علمی محقق می شود

 دکتر رسول جلیلی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تحقق این موضوع، علاوه بر بهره گیری از دستاوردهای علمی، نیازمند برنامه ریزی به موقع، صبر و حوصله، وحدت، همدلی و هماهنگی دستگاه های مختلف است.

وی تاکید کرد: فضای مجازی، فضای نوآوری است و همه باید تلاش کنیم تا حضوری مقتدرانه و اثرگذار در این حوزه داشته باشیم.

 تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات
جلیلی مهمترین وظیفه شورای عالی فضای مجازی در این دوره را راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اعلام کرد و گفت: با توجه به اقداماتی که قبلا انجام شده و اهتمامی که اعضای شورا، مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارند، شبکه ملی اطلاعات محقق می شود.
عضو شورای عالی فضای مجازی اظهار کرد: مردم انتظار دارند شبکه ملی اطلاعات با همدلی و هماهنگی دست اندرکاران این حوزه در آینده نزدیک محقق شود.
جلیلی بر لزوم تشکیل جلسات منظم این شورا تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در حکم اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی و در دیدار اعضای این شورا با معظم له، بر مواردی از جمله تشکیل منظم و مرتب جلسات شورای عالی تاکید فرمودند.
وی افزود: با توجه به تغییری که در شورای عالی مجازی انجام شده است و همچنین با توجه به 10 وظیفه و ماموریت این شورا، دوره چهار ساله جدید، دوران رشد و شکوفایی بیشتر خواهد بود.

 لزوم اجرای مصوبه شورای عالی فضای مجازی
عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه مصوبات این شورا حکم قانون را دارد و همه ملزم به اجرای آن هستند، افزود: اگر همه به این موضوع ملزم باشیم، امور بهتر از گذشته پیش خواهد رفت.
جلیلی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، مردم و دلسوزان نظام انتظار دارند که شاهد عملکرد بهتر شورای عالی فضای مجازی در دوره جدید باشند، گفت: با توجه به بافت جدید این شورا، اختلاف نظر بین دستگاه های مختلف برطرف می شود و شاهد پیشرفت امور خواهیم بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا