آموزش بالینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه مواد

محمد مهدی هادوی در گفتگو با مهر، فزود: از مهرماه امسال دانشجویان تحصیلات تکمیلی این پژوهشگاه با ورود به صنایع مختلف آموزش های بالینی می بینند که برای اجرای این طرح اقدام به تغییر برخی از سرفصل های درسی نیز کرده ایم.

وی با اشاره به وضعیت آموزش پزشکی در دانشگاه ها اضافه کرد: دانشجویان این رشته ها با حضور در مراکز درمانی به صورت بالینی آموزش می بینند و این نوع آموزش موجب افزایش کارآیی آنها در مراحل اشتغال خود می شوند.

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی خاطرنشان کرد: در این پژوهشگاه نیز برنامه داریم با استفاده از ایده آموزش دانشجویان پزشکی بتوانیم دانشجویان مهندسی را نیز با حضور در صنایع مختلف کشور به صورت بالینی آموزش دهیم تا براین اساس دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی با مشکل اشتغال مواجه نباشند.

مهدوی تاکید کرد: براین اساس آموزش بالینی به آموزش های تئوری دانشجویان این پژوهشگاه اضافه شد و این طرح موجب افزایش خلاقیت، کارآیی وابتکار دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می شود.

وی گفت: این پژوهشگاه طرحی برای حضور اساتید خود در صنایع مختلف کشور آغاز کرده است که آموزش بالینی دانش آموزان تکمیل کننده این طرح بشمار می رود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا