فناوری به کمک پاکیزگی می آید

به گزارش مهر، گرد و غبار، موها و سایر آلودگی‌های تخت‌خواب باعث ایجاد آلرژی، خارش و التهاب می‌شوند و لذت خوابی راحت را از ما می گیرند.

به زمانی فکر کنید که از انجام کارهای خانه فارغ شدید و خسته بر روی تخت می‌افتید. در همان لحظه غبار کمرنگی که از تخت بلند شده است بینی شما را آزار می‌دهد. غمگین می‌شوید، از اینکه همه جا را تمیز کرده‌اید اما نمی‌دانستید این ذرات مزاحم لابه‌لای بافت‌های تشک پناه گرفته بودند. به این فکر می‌کنید که خانه باید همیشه تمیز باشد و می‌دانید زندگی در خانه‌ای که تمیز نیست برای مدت طولانی مشکلات و بیماری‌های زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. بنابراین، تمیزکاری‌های زیادی لازم است تا خیالمان کاملاً راحت باشد.

اما برای خلاص شدن از این آلودگی ها، ال جی از جاروی بهداشتی رونمایی کرده که با داشتن فناوری مکش قدرتمند و استفاده از اشعه ماورا بنفش برای استریل کردن، این مشکل را حل کرده است.

این جاروی بهداشتی با دو بازوی ضربه‌زننده ابتدا ذرات گرد و غبار را از عمق تشک جدا می‌کند. در مرحله دوم برس چرخنده باعث می‌شود تارهای موی چسبناک که سطح تشک را رها نمی‌کنند جدا شده و آماده زدودن از تخت ‌شوند.

در مرحله سوم عملکرد این جارو ، تمامی ذرات، گرد و غبار و موها که حال به سطح رویی تشک رسیده‌اند و چسبندگی کمی به بافت آن دارند توسط مکش قدرتمند موتور به داخل مخزن می‌کشد. در واقع مرحله اول و دوم کمک می‌کنند تا عملکرد مرحله سوم به طور کامل بهینه باشد. این جاروی بهداشتی استندی که دو کارایی به عنوان استریل‌کننده و پایه دارد. این استند با استفاده از اشعه ماورا بنفش سطح جارو را استریل می‌کند. فرآیند استریل کردن جارو حداکثر پنج دقیقه به طول می‌انجامد و بعد از آن به صورت خودکار خاموش می‌شود.

دو فیلتر HEPA که در این جاروی بهداشتی تعبیه شده این وسیله مبتکرانه را در لیست کاربردی‌ترین لوازم خانگی قرار می‌دهد که جای خالی آن در هر اتاق خوابی احساس می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا