ماجراجویی میلیاردر اهل آفریقای جنوبی روی بال هواپیما

elon musk مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا و نیز صاحب شرکت سازنده نسل آینده فضاپیما به نام spacex در یک ماجراجویی منحصر به فرد به صورت ایستاده بر روی بال یک هواپیمای تک موتوره به پرواز پرداخته است.
 
گفتنی است هواپیمای مورد استفاده قرار گرفته در این ماجراجویی هواپیمایی دو باله به نام stearman است که می‌تواند با سرعت 210 کیلومتر در ساعت به پرواز در آید شرکت ارائه دهنده این ماجراجویی به هر فرد متقاضی در ازای پرداخت 620 دلار اجازه می‌دهد تا بر روی بال‌های هواپیما ایستاده در آسمان همراه با هواپیما پرواز کند.
 
سرعت هواپیما در بیشتر حالت در این ماجراجویی 210 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
 
Elon musk پس از انجام این ماجراجویی آن را بسیار جذاب و سرگرم کننده معرفی کرده است.
لازم به ذکر است همسر آقای musk نیز در این ماجرا جویی به همراه او بوده است.
 
Elon musk میلیاردر متولد آفریقای جنوبی است و ایده‌های فراوانی از ارسال انسان به سیاره مریخ، ساخت موشک فضایی غول‌آسا و همینطور ساخت خودروهای برقی سریع‌السیر که در عرض کمتر از 3.2 ثانیه از صفر به 60 کیلومتر در ساعت برسند را در حال پیاده‌سازی دارد.
 
انجام این ماجراجویی توسط یک شرکت خصوصی اجاره دهنده هواپیما در نیوهمشایر انگلستان صورت می‌گیرد. او هدف از این کار را انجام یک سفر توسط هواپیما بدون حالت عادی انتظار بر روی صندلی و خوردن غذای هواپیما اعلام کرده است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ آقای musk قبلا نیز از این نوع ماجراجویی‌ها انجام داده و در سال 2000 پس از یک سفر به جنگل‌های آفریقای جنوبی نزدیک بود در اثر ابتلا به مالاریا جان خود را از دست بدهد.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا