چهارمین همایش طلای سبز مهرماه در تهران برگزار می شود

 بازبینی جایگاه فرآورده ها و محصولات طبیعی و سنتی در کشور، برقراری ارتباط میان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی با صاحبان صنایع و مسئولین و مراجع قانون گذاری و شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود در صنعت فرآورده ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.
معرفی رویکردهای نوین در مسیر پروژه های مطالعاتی و تحقیقاتی، معرفی ظرفیت و پتانسیل موجود در شرکت های فعال در صنعت فرآورده ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی از دیگر اهداف برگزاری چهارمین همایش طلای سبز است.
سالم سازی فرآورده های گیاهی، طبیعی و سنتی از مزرعه تا سفره، چالش های موجود در زنجیره تامین و عرضه فرآورده ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی و کاربرد فرآورده ها و محصولات گیاهی و سنتی در درمان بیماری های متداول از جمله محورهای همایش است.
کاربرد فرآورده ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی صنعت داروسازی، کاربرد فرآورده ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در بیماری های پوست و مو و کاربرد فرآورده ها و محصولات گیاهی، طبیعی و سنتی در صنعت مواد آرایشی و بهداشتی از دیگر محورهای این همایش می باشد.
به گزارش ایرنا، دریافت مقاله برای حضور در چهارمین همایش طلای سبز به دلیل استقبال زیاد متخصصان و علاقمندان تا 13 شهریور 1394 تمدید شد و علاقمندان می توانند آثار علمی خود را تا این موعد به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا