نتایج اعطای فرصت‌ مطالعاتی در حوزه علوم شناختی اعلام شد

 با برگزاری نشست کمیته مشترک آموزش و پژوهش ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با حضور استادان برجسته شاخه‌های علوم و فناوری‌های شناختی، پس از بررسی مدارک 45 نفر از پذیرفته‌شدگان مرحله اول داوری، نتایج نهایی دوره اول اعطای فرصت‌های مطالعاتی به دانشجویان دکتری و رزیدنتی مشخص شد.بنابر اعلام ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، این افراد ملزم به تکمیل مدارک بر اساس آیین‌نامه مصوب ستاد تا 15 آبان ماه هستند. در غیر این صورت، تقاضای آنان کان لم یکن تلقی می‌شود.

نخستین فراخوان فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان دکتری در زمستان 1393، توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی اعلام شد که استقبال بیش از 150 نفر از دانشجویان دکتری علاقه‌مند به علوم و فناوری‌های شناختی را به دنبال داشت.

در داوری مرحله نخست، پس از بررسی مدارک ارسالی، 60 نفر انتخاب و به ارسال مدارک تکمیلی ملزم شدند که 45 نفر از آنان، موفق شدند اطلاعات مورد نیاز را در مهلت مقرر ثبت کنند که در نهایت به عنوان افراد واجد شرایط شناخته شدند. ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی دومین فراخوان فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان دکتری را در پاییز امسال، اعلام خواهد کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا