ساکنان آمریکای جنوبی، احساسی ترین مردمان جهان

هنگامی که در جهان صحبت از احساسات شدید به میان می آید، بسیاری از افراد به صورت ناگهانی و ناخودآگاه به یاد فیلم های اغراق شده سینمای هندوستان یا بالیوود می افتند ولی در تحقیقات جدید دانشمندان نشان از این دارد که مردمان هند به عنوان احساسی ترین مردم در جهان مطرح نیستند.

در طول سال گذشته یک نظر سنجی آنلاین در زمینه رفتارهای احساسی مردم جهان انجام شده است که در آن ساکنان کشورهای مختلفی مورد بررسی قرار گرفته اند. این نظرسنجی که توسط سامانه آنلاین ویژه ای به نام Gallup انجام شده است، جامعه آماری خود را از میان 148 کشور مختلف جهان در نظر گرفته است.

در این نظرسنجی با مطرح شدن سوال های خاصی مشخص شده است که افراد چگونه می توانند به ابراز احساسات خود دست بزنند.  در این تحقیقات احساستی مانند خشم، ناراحتی، منفی بافی، استرس، احترام و تمایل به لبخند زدن و خندیدن، به عنوان موارد مدنظر محققان، از شرکت کنندگان مورد سوال قرار گرفته بود.

در نتیجه این تحقیقات، بیشتر کشورهای آمریکای جنوبی در میان کشورهای به شدت احساسی طبقه بندی شدند. مردم بنگلادش نیز به عنوان بی احساس ترین مردم جهان شناخته شدند. از دیگر نکات جالب این نظرسنجی این بود که مردم عراق به عنوان ناراحت ترین مردم جهان و مردم ایران به عنوان عصبانی ترین مردم جهان معرفی شده بودند که این امر جای تامل بسیاری دارد.

برای بررسی میزان عصبانیت، در سوال های مطرح شده از افراد پرسیده شده بود که از آخرین باری که عصبانیت را تجربه کرده اند، چه مدت زمانی می گذرد که در نهایت بیشتر هم وطنان ما اعلام کرده بودند که در طول روز گذشته شاهد فوران عصبانیت در خود بوده اند.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا