برگزاری دهمین کنگره دندانپزشکی با هدف توجه به اخلاق و اقتصاد

 دکتر فینا ناوی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری دهمین کنگره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران اظهار کرد: تعداد 450 مقاله در 10 رشته تخصصی به این کنگره ارسال شده است که از این تعداد 200 مقاله به صورت سخنرانی و 42 مقاله به صورت پوستر ارایه می شود. 
وی افزود: همچنین 52 پنل در این کنگره برگزار می شود که از این تعداد پنج پنل در مورد تحقیقات و نوآوری با حضور 32 سخنران از دانشجویان دوره های تخصصی برگزار و 60 نفر از متخصصان آنها را مدیریت می کنند. 
ناوی، تکنولوژی های نوین، درمان های چند بعدی، اخلاق حرفه ای و قوانین پزشکی، انکولوژی در دندانپزشکی، آسیب های شغلی و مهندسی ارگونومی، حفظ دندان ها و ایمپلنت، کاربردهای لیزر در دندانپزشکی و مدیریت و اقتصاد در بهداشت و درمان را از دیگر موضوعات برگزاری این پنل ها عنوان کرد. 
وی برگزاری جراحی های زنده در زمینه بیماری های دندان و لثه را از دیگر برنامه های این کنگره دانست و گفت: به شرکت کنندگان از گروه های تخصصی مختلف در این دوره از کنگره 20 امتیاز بازآموزی ارایه می شود. 
رییس دهمین کنگره انجمن دندانپزشکان ایران به برپایی نمایشگاهی در پنج هزار مترمربع و با حضور 200 غرفه در حاشیه این کنگره اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان داخلی و با ارایه تخفیفاتی به منظور حمایت از تولید برپا می شود. 
به گزارش ایرنا،دهمین کنگره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران از 10 تا 13 شهریورماه جاری با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی در برج میلاد تهران برگزار می شود. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا