بررسی استفاده از آخرین متدهای درمان ناباروری

 فرید دادخواه در نشست خبری که به منظور برگزاری شانزدهمین جشنواره و کنگره بین‌المللی رویان برگزار شد، اظهار داشت: شانزدهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل با حضور متخصصان ارولوژی، زنان و زایمان، کارشناسان ارشد مشاوره مامایی، علوم آزمایشگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: محورهای مباحث در این کنگره استفاده از آخرین متدهای درمان ناباوری، به روز رسانی روش‌های درمانی بیماران به پاسخ ضعیف تخمدانی، مکانیزم تعیین جنسیت گناد، است. همچنین بررسی تاثیر آرام‌سازی بر اضطراب زنان ناباور تحت درمان با روش‌های کمک درمانی و یافته‌های جدید مولکولی در این کنگره مورد بحث قرار می‌گیرد.

دبیر علمی کنگره پزشکی تولید مثل، ادامه داد: روش‌های جدید حفظ باروری در بیماران مبتلا به سرطان پروتکل‌های تحریک کنترل شده تخمدان در بیماران مبتلا به سرطان و همچنین تکنیک‌های جراحی برای پیوند بافت جهت حفظ باروری در این کنگره مورد بررسی و بحث قرار خواهد گرفت.

دادخواه با اشاره به آمار مقالات شانزدهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل و دهمین سمینار پرستاری و مامایی در پزشکی تولید مثل، گفت: از 515 مقاله رسیده به دبیرخانه کنگره 315 مقاله مرتبط با شانزدهمین کنگره بین‌المللی پزشکی و بیولوژی باروری و دهمین سمینار پرستاری و مامایی است که از این تعداد 72 مقاله ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این کنگره 11 کانال علمی ارائه خواهد شد، افزود: 194 مقاله نیز به صورت پوستر پذیرفته شده است و بیش از 30 درصد مقالات خارجی هستند که از کشورهایی مانند آمریکا، چین، انگلستان، استرالیا، ژاپن، کانادا و مصر ارائه شده است.

دبیر علمی کنگره پزشکی تولید مثل، اظهار داشت:‌ تعداد مدعوین خارجی این کنگره 12 مدعو از کشورهای استرالیا، آمریکا، فرانسه، کانادا، اتریش و اسپانیا و …. است.

به گزارش فارس،دادخواه اضافه کرد: کشت جنین جوجه در پوسته‌های اجاره‌ای، پیش‌کنگره حفظ باروری در بیماران مبتلا به سرطان، سونوگرافی کالرداپلر در ارزیابی ناباوری مردان همچنین مراقبت‌هایی پریناتال در روش‌های کمک باروری از جمله موضوعاتی است که در کارگاه‌های جنبی کنگره شانزدهم تولید مثل بیان می‌شود.

وی در ادامه گفت: آزمایش ژنتیکی قبل از لانه‌گزینی مباحث کاربرد تصویربرداری در باروری فرآیند توجیه روش‌های کمک باروری در نظام بهداشتی ایران همچون روند حقوقی و اخلاقی همچنین تدوین و اعتبارسنجی پرسشنامه نگرش‌سنجی پیرامون اهدای تخمک در شانزدهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل که 11 تا 13 شهریور در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود مورد بحث قرار خواهد گرفت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا