چهارمین همایش ملی دانشجویان و دانش آموختگان فرش دستباف ایران برگزار می شود

به گزارش ایرنا از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، چهارمین همایش ملی دانشجویان و دانش آموختگان فرش دستباف ایران پس ازدو دهه دانشگاهی شدن رشته فرش به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.
در این همایش دستاوردهای دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی و اخیرا کارشناسی ارشد در قالب یک رویداد فرهنگی، هنری وعلمی به نمایش گذاشته خواهد شد.
شرکت درهمایش برای همه دانشجویان و دانش آموختگان فرش با هر گرایش و در هر مقطع و هر دانشگاه و موسسه آموزش عالی رسمی (دولتی وغیردولتی) آزاد ونیزسایر دانشجویانی که تنها یک مقطع تحصیلی آن ها کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد فرش بوده و سایر مقاطع غیر مرتبط باشد نیز مجاز به شرکت دراین همایش هستند.
ایجاد فضای مناسب برای دستاوردهای علمی و هنری دانشجویان و دانش آموختگان فرش دستباف، معرفی جلوه های زیبای هنر فرش دستباف در قالب نمونه آثار هنری دانشجویان و دانش آموختگان فرش کشور، ایجاد زمینه برای تبادل اطلاعات علمی و هنری و نیز انتقال یافته های جدید به دانشجویان و دانش آموختگان و همچنین زمینه سازی برای بررسی و انتقال مسائل و مشکلات دانشجویان و دانش آموختگان فرش کشور به دستگاه های ذی ربط از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
بنابراین گزارش آخرین مهلت ارسال آثار و اصل مقالات 7 شهریورماه سال جاری و نیز اعلام نتایج داوری آثار و مقالات 31 شهریور ماه سال جاری و آخرین مهلت ثبت نام دوم مهرماه سال جاری بیان شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا