برگزاری سمینار علمی بررسی واکسن‌های گامبورو و نیوکاسل ساخت موسسه رازی

 در این همایش یک روزه نتایج آخرین بررسی‌ها و آزمایش های انجام شده بر روی اثر بخشی واکسن گامبورو در شش دانشگاه و شش فارم خصوصی توسط دکتر طرقی عضو هئیت علمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در قالب سخنرانی علمی ارائه شد.وی گفت: در تمام این بررسی‌ها واکسن گامبورو تولید داخل یا همپای مشابه وارداتی خود بوده و یا عملکرد بهتری داشته این بررسی‌ها توسط شش دانشگاه انجام و نتایج آن منتشر شده است.

دکتر مجاهدی مسؤل کنترل کیفی واکسن نیوکاسل موسسه رازی دیگر سخنران این همایش بود. این عضو هیئت علمی موسسه رازی در سخنرانی خود مراحل تست و کنترل کیفیت واکسن های طیور در موسسه رازی به ویژه واکسن نیوکاسل را تشریح کرد و اطمینان داد واکسن‌های تولید داخل با سخت گیرانه ترین روش های کنترلی از نخستین مراحل تامین مواد اولیه و بذر تا فرآورده نهایی کنترل می شود.

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به عنوان متولی تحقیقات دامپزشکی کشور در ماه های اخیر با برگزاری سمینارهای علمی در استان‌های مختلف در پی ایجاد ارتباط مستقیم با واکسیناتورها و کلینیسین‌ها و ارائه آخرین دستاوردهای صنعت واکسن های طیور شده است. این موسسه هم اکنون 90 درصد واکسن های مورد نیاز دام و حدود 60 درصد از واکسن‌های موردنیاز طیور کشور را تولید و تامین می‌کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا