آغاز ثبت‌نام برای جایزه نوآوری در نانوپزشکی

لت‌فورم فناوری اروپا برای نانوپزشکی (ETPN) با همکاری کنسرسیوم ENATRANS که توسط اتحادیه اروپا تامین مالی می‌شود، فرایند ثبت نام برای دومین جایزه نانوپزشکی را آغاز کرده‌ است. در قالب این جایزه، از بهترین نوآوری‌های حوزه نانوپزشکی در سال 2015 قدردانی خواهد شد. 
هدف این جایزه، اهدای پاداش به دو راهکار ابداعی برتر حوزه نانوپزشکی است که به پزشکان کمک می‌کند تا بتوانند روش تشخیص ودرمان بیماری‌ها را تغییر داده و مزایای گسترده‌ای برای بیماران به همراه داشته باشند. شرکت‌ها، محققان دانشگاهی و بخش خصوصی در اقصی نقاط جهان می‌توانند در این جایزه شرکت نمایند. 
پروژه‌های ثبت‌نام شده باید دربرگیرنده رویکردهای تشخیصی و درمانی کاملا جدیدی بوده، نیازهای پزشکی حل‌نشده در حوزه نانوپزشکی را دربرگرفته و دارای پتانسیل بازار مشخص و بالقوه‌ای باشند. 
طرح‌های نانوپزشکی در دو طبقه ذیل ارزیابی خواهند شد:
• جایزه برای پروژه‌های برتری که در مرحله اولیه آزمایشگاهی هستند.
• جایزه برای بهترین محصول.
طرح‌های ارسالی توسط پانلی از متخصصان برتر صنعت داروسازی با تجربه بالا در تحقیق و توسعه و کسب و کار، بررسی و ارزیابی خواهند شد. گروه EBD و Nanomedicines Alliance آمریکا، حامیان این جایزه هستند. 
به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو،مراسم این جایزه در روز 3 نوامبر سال 2015 میلادی(12 آبان ماه 1394) و در خلال همایش BIO-Europe 2015 در شهر مونیخ آلمان برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند تا 15 سپتامبر سال 2015 (24 شهرویور ماه 1394) برای ثبت‌نام شرکت در این جایزه به نشانی مراجعه نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا