سومین نشست تخصصی دستاوردها و راهکارهای اجرایی فناوری نانو در صنعت پلیمر برگزار شد

 در این نشست تجربیات موفق استفاده از فناوری نانو در صنایع پلیمر و کامپوزیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.برگزاری نشست‌های تخصصی جهت رسوخ هرچه بیشتر فناوری نانو در صنایع مختلف و تولید محصولات با استفاده از فناوری‌های نوین از راهکارهای تأثیرگذار در ترغیب صنعتگران به ورود به این عرصه است. لزوم انجام این امر منجر به برگزاری سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی، به منظور بررسی ویژه‌ی راهکارهای اجرایی جهت رسوخ فناوری نانو در صنعت کامپوزیت و پلیمر کشور شد.
این نشست به همت شرکت آریا پلیمر پیشگام و با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های استان اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در تاریخ 28 مرداد در سالن همایش اداره صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان برگزار شد.
معرفی فناوری نانو، راهکارهای اجرایی ورود فناوری نانو در صنایع، دستاوردهای فناوری نانو در صنعت کامپوزیت و پلیمر کشور، معرفی تجربه‌های موفق، تشکیل پنل تخصصی و معرفی حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از اصلی‌ترین محورهای مورد بحث و تبادل نظر این نشست بود. علی اصغر نجیمی از ستاد فناوری نانو و محمد علی آبادی فراهانی مدیر عامل شرکت آریا پلیمر پیشگام از سخنرانان اصلی این نشست بودند.
در طی این جلسه، افرادی از حدود 30 شرکت از جمله شرکت‌های زیست فناوری سیتک، اصفهان مقدم، بهین تولید پروین، پیشگام پلاست اهواز، پلی آکریل اصفهان، شفا طب، پی وی سی صبا، گرانول سپاهان و میراب اصفهان حضور داشتند.
به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو،شایان ذکر است که دو نشست قبلی در محل ستاد ویژه‌ی توسعه فناوری نانو (تهران) برگزار شده بود که از دستاورد‌های آن می‌توان به انعقاد سه قرارداد تولید دانش فنی در حوزه‌های ساختمان و خودرو و دو قرارداد انتقال دانش فنی در حوزه‌ی ساختمان اشاره کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا