استفاده از عینک هوشمند برای خدمات لجستیکی

بسیاری از شرکت های ارائه خدمات لجستیکی، مانند شرکت های پستی با چالش روز به روزی برای بهبود شرایط ارائه خدمات خود روبرو هستند. در این میان استفاده از فناوری می تواند کارهای حساس این شرکت ها را به شدت ساده تر سازد ولی انتخاب فناوری مناسب برای استفاده در این راستا بسیار دشوار است.

عینک گوگل به عنوان یک فناوری پوشیدنی شناخته شده می تواند به کارکنان شرکت های پستی و تدارکاتی این امکان را بدهد که با استفاده از آن بتوانند کالا های پستی را در یک لحظه آماده ارسال کنند. به تازگی شرکت پستی Exel از جایگزینی اسکنر های دستی را با عینک گوگل خبر داده است. این شرکت در پایان سال جاری قرار است این پروژه را در دو انبار خود در ایالات متحده پیاده سازی کند.

شایان ذکر است که این شرکت به عنوان یکی از زیرگروه های اصلی شرکت مشهور پستی دی اچ ال است و کیفیت و سرعت خدمات برای این شرکت اهمیت بسیار بالایی دارد.

آدریان کومار، یکی از مسئولین این شرکت، درباره شرایط استفاده از این پروژه می گوید: «فناوری هایی مانند عینک گوگل می توانند مفید بود خود را در جایی ثابت کنند که شرکت ها برای انجام امور موقت خود به استخدام هزاران کارگر موقتی روی می آورند. این کارگران موقتی عمدتا با فرایند کاری حاکم آشنایی ندارند. استفاده از عینک های گوگل می تواند چنین شرایطی بسیار مفید باشد و فرایند آموزش کارگران را آسان تر کند.»

عینک گوگل علاوه بر خواندن بارکدها می تواند سریع ترین مسیر پیدا کردن محصولات را نیز به کارگران آموزش دهد. این امر می تواند فرایند آماده سازی و بسته بندی محصولات را سریع تر کند. به این ترتیب می توان انتظار داشت تا در صورت موفقیت این طرح، این محصول به صورت عمده در شبکه های پستی مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا