اعزام و پذیرش هیات تجاری برای توسعه گردشگری

محمود بنکدارنیا مدیرعامل شرکت توسعه صنعت جهانگردی پارس خشایارمهر که در حوزه مدیریت صادرات و گردشگری، نمایشگاهی و اعزام و پذیرش هیات تجاری فعالیت می کند، به خبرنگار خبرگزاری سیناپرس، گفت: شرکت ما به عنوان زیرمجموعه یکی از شرکت های تورگردانان به جای فعالیت تشکلی، به فعالیت های اقتصادی می پردازد. به طوری که برای برگزاری نمایشگاه در داخل و خارج از کشور، همه اقدامات لازم اعم از  مالیات، بیمه و… را انجام می دهد.

وی برگزاری پاویون ایران در نمایشگاه های گردشگری در هر کشوری را از دیگر مسولیت های این شرکت عنوان کرد و افزود: اعزام و پذیرش هیات تجاری را با همکاری سازمان توسعه تجارت انجام می دهیم و هیات ها می توانند به منظور حضور در نشست های B2B با شرکت های متناظر و مخاطبان واقعی خود در حوزه گردشگری و نمایشگاهی آشنا شوند که آخرین اعزام هیات تجاری در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی به صربستان بود که ما خدماتی شامل ویزا، بیمه مسافرتی، هتل، ترانسفر، مشارکت در همایش و جلسات B2B و راهنمای تور ارائه کردیم.

مدیرعامل شرکت توسعه صنعت جهانگردی پارس خشایارمهر ادامه داد: شرکت ما می تواند به هرفعالیتی که مرتبط با گردشگری باشد، اقدام کند و با سرمایه گذاران این حوزه تعامل داشته باشد تا کارها به طور مشترک انجام شود. چرا که فرصت های سرمایه گذاری در بازار گردشگری از اهمیت بالایی برخورداراست و برخی کشورها از آن به عنوان منبع اصلی درآمد کشور خود نام می برند.

بنکدارنیا این شرکت را از شرکت های پیشرو در جذب سرمایه گذاران از طریق اشخاص حقیقی و بنگاه های اقتصادی داخلی و خارجی برای پروژه های گردشگری عنوان کرد که آمادگی همکاری با همه متقاضیان دارد.

وی در ادامه به مشاوره های تخصصی گردشگری این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت ما در زمینه های محصولات و خدمات گردشگری، به حداقل رساند ریسک سرمایه گذاری، مشاوره تماتم امور مرتبط با صنعت گردشگری، بازاریابی محصولات و خدمات گردشگری، توسعه فروش گردشگری و …. راهکارهای لازم را ارائه می کند.

به گزارش سیناپرس، توسعه گردشگری منجربه بهبود زیرساخت هایی همچون سیستم آب رسانی، انرژی، خدمات درمانی، شبکه های تلفن همراه، بهداشت، امنیت و… می شود و امروز بسیاری از شرکت های مشاوره سرمایه گذاری توصیه می کنند که سرمایه گذاران وارد صنعت گردشگری شوند.

گزارش:نازنین جوادیه

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا