فناوران‌ به سرمایه گذاری مجازی ‌‌اعتماد نکنند

دکتر سعید سرکار در خصوص  فراخوان های دریافت فناوری منتشر شده در فضای مجازی به مهر، گفت: به این فراخوان ها که مربوط به دریافت فناوری در رسانه های مختلف منتشر می شوند نمی توان اطمینان کرد.

وی افزود: به دلیل اینکه هدف و قصد این افراد برای سرمایه گذاری در حوزه نانو مشخص نیست، نباید صاحبان فناوری از این طریق به فکر سرمایه گذاری بر روی ایده یا طرح خود باشند.

وی با تاکید بر اینکه همچنین هویت سرمایه گذرانی که از طریق فضای مجازی اقدام به جذب ایده می کنند تعیین نشده است و شاید حقه ای در کار باشد، خاطرنشان کرد: افراد دارای ایده (صاحبان فناوری) می توانند به سرمایه گذارانی که از سوی ستاد توسعه فناوری نانو در جهت حمایت و تجاری سازی اقدام می کنند اعتماد داشته باشند.

وی تاکید داشت: مسلما اگر این سرمایه گذران با هویت باشند فراخوان عام در فضای مجازی ارسال نمی کنند.

به گفته وی ایده های فناورانه در حوزه نانو به سرمایه گذارانی که با ستاد نانو هماهنگ هستند معرفی می شوند تا از این طریق یک طرح در حوزه نانو تجاری سازی شود.

وی عنوان کرد: کنترل افرادی که ادعای نانویی و ادعای سرمایه گذاری می کنند از دست ما خارج است ولی توصیه می کنیم سرمایه گذاری بر روی یک طرح با هماهنگی ستاد نانو باشد تا امنیت فناوری در کشور تامین شود. دبیر ستاد ویژه توسعه فنوری نانو با بیان اینکه ما ظرفیت پاسخگویی به فناوران برای حصول اطمینان از سرمایه گذاران واقعی را داریم، گفت: همچنین کریدور خدمات فناوری در این ستاد وجود دارد تا طرح های فناورانه اجرایی شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا