معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری وارد استان اصفهان شد

دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز، بیست و ششم مرداد ماه در ادامه سفرهای استانی خود وارد استان اصفهان شد و مورد استقبال استاندار، اساتید دانشگاه، صاحبان صنایع و مسوولان محلی قرار گرفت. وی در این سفر یک روزه به بازدید از دستاوردهای فناورانه و پژوهشی و نشست با اعضای اتاق بازرگانی این استان می پردازد.

در ابتدای این سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، از دانشگاه آزاد خوراسگان و مرکز رشد این دانشگاه بازدید می کند و درادامه نشستی با اعضای هیات علمی این دانشگاه خواهد داشت .

قبل از ظهر نیز، ستاری از مرکز رشد و تحقیقات گروه صنعتی انتخاب (اسنوا) نیز بازدید می کند و از نزدیک در جریان دستاوردهای فناوررانه این شرکت و نحوه تولید محصولات آن قرار می گیرد.

وی در ادامه در نشستی با حضور شهردار اصفهان و شورای معاونین آن استان در خصوص فناوری های شهری حضور خواهد یافت.همچنین در این سفر یک روزه ، دکتر ستاری با اعضای اتاق بازرگانی استان اصفهان نیز نشست مشترک دارد و درباره مشکلات و معضلات با آنان به گفت و گو می نشیند .

در پایان این سفر ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، با اعضای کمیته راهبردی کریدور علمی و فناوری استان اصفهان در محل استانداری نیز دیدار  می کند تا از نزدیک درباره وضعیت علم و فناوری در این استان به بحث و گفت وگو بپردازد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری را در این سفر، دکتر محمود شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری، دکتر علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همراهی می کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا