آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید دانشگاه های علوم پزشکی

دکتر غلامعلی جاودان، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5 درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.
وی افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای 25 درصد و همسر و فرزندان آنان است.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید (1401) لازم است پس از ثبت نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی از تاریخ «5 الی 15 مهرماه» از طریق سامانه انتقال، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ثبت نام انتقال برای «دانشجویان ورودی سال های قبل»، در شهریور ماه صورت گرفته است، تآکید کرد: این مرحله صرفاً برای ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر «ورودی جدید» است.
دکتر جاودان تأکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال ورودی جدید (1401)، لازم است پس از ثبت نام در دانشگاه مبدا و اخذ شماره دانشجویی در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس: vsa.behdasht.gov.ir یا http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری کنند.
وی درخصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان تصریح کرد: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال های قبل»، به طور همزمان در «اواخر مهرماه» از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی می شود و به صورت کتبی نیز به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می شود و به هیچ وجه ضرورتی برای مراجعه حضوری دانشجو نیست.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا