شخصی‌سازی فضای زندگی با وسایل دورریختنی

محسن ‌رئوفیان  مدیرعامل موسسه شرکت بازیافت ،طبیعت و هنر کیش مستقر درپارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع  فرهنگی شعبه کیش در مورد تزئین خانه با بازیافت وسایل دورریختنی به خبرنگارخبرگزاری سیناپرس گفت: با توجه به اینکه در منطقه جنوب کشور، طناب هایی از درخت خرما بافته می‌شود، به این فکر افتادم که از این طناب ها وسایلی با نام هایی همچون جعبه‌ گل یا گلدان که کاربرد بسیاری دارد، بسازم .

وی افزود: همچنین با استفاده از بازیافت گیاهی همچون «پتوس» که در خانه به آن کمتر توجه می شود وآن را داخل شیشه های آب پرورش  داده که در خانه و پنجره به عنوان تزئینات به کاربگیرم.

این مشاور طراحی و محیطی ادامه داد: برای ماندگاری این گیاهان از ریسه های نوری و روش های سنتی بافت فرش ها در خانه استفاده کرده تا به فراهم آوردن محیطی آرام  و لطیف به خانواده کمک کنیم.

رئوفیان ادامه داد: ایده‌های خلاقانه بازیافتی فرصت منحصر به فردی برای القای سبک شخصی بر آثار می‌دهد. چرا که همه چیز در مورد ایده‌های طراحی داخلی، رنگ‌های مورد علاقه، بافت‌ها، سلیقه‌ها و اولویت‌های افراد است. رنگ مورد علاقه خود را با رنگ‌های خنثی و کلاسیک ترکیب کنید و از اشیاء روزمره ای که قصد دورریختن دارید ، استفاده  کرده و رنک تازه ای به زندگی و دکوراسیون تان ببخشید.

وی هدف از بازیافت صنایع دستی وسایل دورریختنی را احیای وسایل دورریختنی خانه و ایجاد خانه ای گرم و با انرژی بالا عنوان کرد و گفت: تفکر ما از بازیافت وسایل دورریختنی خانه همکاری اعضای خانواده در کاری مشترک بود که هریک از اعضا با استفاده از نرم افزار و فضای مجازی به تبلیغات بازیافت و صنایع دستی بپردازند.

رئوفیان تصریح کرد: در تزیین خانه با وسایل دور ریختنی، به بیرون از جعبه‌ها باید فکر کرد و در نظر داشته باشیم که هر چیزی پتانسیل بازیافت و تجدید حیات را دارد. غریزه خود را دنبال کنید، الهام بگیریم و به دکور داخل خانه خود زیبایی بیشتر، راحتی و خلاقیت بدهیم. چرا که تزیینات دست‌ساز شیوه‌ای شگفت‌انگیز برای شخصی‌سازی فضای زندگی شماست که نباید آن را از دست بدهید.

گزارش:نازنین جوادیه

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا