خودروی جایگزین پروازهای کوتاه ساخته شد

به گزارش سیناپرس، گروه خودروسازی فولکس واگن در نظر دارد سفر در دهه آینده را کاملا متحول کند. محصول جدید این شرکت با کابین منحصر به ‌فرد آن را می تواند به روش‌های مختلفی مانند چهار صندلی و یک میز مرکزی برای استفاده تجاری یا با ترکیب صندلی‌ها برای ایجاد دو تخت برای سفرهای شبانه تنظیم کرد.
فولکس واگن انتظار دارد که این محصول عمدتاً به عنوان یک سرویس تاکسی دوربرد استفاده شود. طراحان این خودروی مفهومی تأیید کرده اند که برخی از ویژگی ‌های منحصر به فرد این خودرو می ‌تواند به خودروهای تولید فعلی یا آینده نزدیک نیز راه پیدا کند. این ویژگی ها ممکن است شامل استفاده از روشنایی دینامیک و دسترسی آسان تر به کابین باشد.
این محصول جدید که با نام Gen.Travel  معرفی شده است بر اساس جاه‌ طلبی فولکس‌ واگن برای جایگزینی پروازهای کوتاه‌ مدت از باتری با برد بالقوه تا ۱۰۰۰ کیلومتر استفاده می‌ کند. البته باید به این نقطه ضعف اشاره کرد که باتری های مورد استفاده در این محصول بر اساس تکنولوژی فعلی، خودرو را بسیار سنگین می کند. به همین دلیل فولکس‌ واگن در نظر دارد از باتری ‌های کوچک‌ تر و سبک ‌تر با برد کلی کمتری استفاده ‌کند.
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در این محصول استفاده خواهد شد،  سیستم تعلیق فعال eABC  یا همان کنترل فعال الکتریکی بدنه است. این سیستم، حرکات عمودی و جانبی ناشی از شتاب، ترمز و پیچیدن را پیش از موعد محاسبه کرده و سبک و مسیر رانندگی را برای افزایش راحتی در داخل خودرو بهینه می کند. این فناوری می تواند به عنوان بخشی از رانندگی نیمه مستقل سطح سه استفاده شود.
به گزارش سیناپرس، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد Gen.Travel می توان به گزینه ای خانواده محور برای پیکربندی صندلی های جلو برای سرگرمی کودکان با استفاده از واقعیت افزوده اشاره کرد.
در خاتمه گفتنی است این خودرو فردا در Chantilly Arts and Elegance در فرانسه به طور رسمی رونمایی جهانی خواهد شد.
مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا