داغ شدن باطری ساعت هوشمند کار دست کاربر داد

به گزارش سیناپرس به نقل از دیلی میل، ساعت های هوشمند از جمله فناوری های نوینی است که چند سالی است وارد دنیای فناوری شده و بسیاری از کاربران از آنها برای مدیریت بخشی از کارهای روزمره خود استفاده می کنند.

این ساعت ها مانند ساعت معمولی به مچ دست بسته شده و عملکردی مشابه گوشی های هوشمند دارند اما کاربری آنها ساده تر است و کاربران می توانند از آنها به عنوان یک میان بر برای انجام کارهای خود استفاده می کنند. 

یکی از کاربران ساعت هوشمند گلگسی سامسونگ به تازگی عکسی از مچ دست خود منتشر کرده که با این ساعت هوشمند سوخته است. او مدعی شده که شب را ساعت به دست خوابیده و نیمه های شب با سوختگی درجه سه در ناحیه مچ دست از خوابی بیدار شده است. این سوختگی تا حدی عمیق است که تا لایه چربی هم نفوذ کرده است. به گزارش سیناپرس، البته این مشکل تنها محدود به یک کاربر نمی شود و تاکنون کاربران دیگری هم از مشکل این مدل ساعت هوشمند Active 2 سامسونگ شکایت داشته اند.

شواهد حاکی از آن است که این کاربر از هیچ گونه کرم پوستی روی ناحیه استفاده نکرده و داروی خواب مصرف کرده و در نیمه های شب با احساس سوختگی از خواب بیدار شده بود. 

به نظر می رسد مشکل ایجاد شده به دلیل داغ شدن بیش از حد باطری لیتیومی این ساعت به وجود آمده است که یک نقص بزرگ و خطرناک به شمار می رود.

مترجم:ندا اظهری

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا