تشویق بانوان خانه داربه تولید محتوا

زهرا آقایاری مدیر شرکت راهیرو و از بانوان کارآفرین زنجان از تولید محتوا مشاغل بانوان خانه دار در این استان به خبرنگار خبرگزاری سیناپرس گفت:من این شرکت را به عنوان مسیر موفقیت یابی و قهرمانی در مرکز رشد جهاددانشگاهی راه اندازی کرده‌ام و حدود شش سال است که با تمرکز بر تولید محتوا در راستای مشاغل بانوان فعالیت می کنم.

وی افزود: تولید محتوا در راستای مشاغل بانوان به این معناست که وقتی خانم خانه داری  تابلوی سفالی، گلیم بافی و سایر هنرها را خلق می کند، تا چه میزان می تواند کسب درآمد داشته باشد.

این بانوی کارآفرین با بیان اینکه برخی بانوان هنرمند ایرانی که از علم و دانش زیادی برخوردارنیستند و به دلیل مسئولیت خانه داری نمی توانند خود را به مرحله کسب درآمد برسانند، اظهارکرد: شرکت ما با ارائه آموزش و خدمات مشاوره ای به این افراد کمک می کند تا تولید محتوا در بستر فضای مجازی را یادبگیرند و تنها با گوشی به فروش محصولات خود بپردازند و از درآمد مستقیمی برخوردارباشند.

آقایاری ادامه داد: شرکت راهیرو تاکنون 500 نفر از بانوان هنرمند ایرانی را به مرحله کسب درآمد رسانده است. چرا که شعارما اینست که زنان خانه دارباید مثبت 10 میلیون تومان درآمد داشته باشند و در جایگاهی قرار بگیرند که از خانه تنها با یک گوشی به درآمد برسد. 

وی یکی دیگر از کارهای ساده‌ای که بانوان می‌توانند در خانه انجام دهند و درآمد خوبی داشته باشند را فعالیت به عنوان وبلاگ‌نویس و یا تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: بدین منظور لازم است این بانوان مهارت خود را در نویسندگی ارتقا دهند و با شرکت‌ها و تیم‌هایی که به این تخصص نیاز دارند، همکاری کنند.

گفتنی است، زهرا آقایاری مدیر شرکت راهیرو و به عنوان بانوی نمونه کارآفرین  تاکنون 12 مقام اول استانی در حوزه وبلاگ نویسی و نرم افزار و همچنین دومقام کشوری در حوزه وبلاگ نویسی کسب کرده و طی سال های 97 و 98 نوجوان موفق استان زنجان شده است.
 

گفتگو: نازنین جوادیه

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا