با سوپر اسپرت جدید شاسی بلند آشنا شوید

به گزارش سیناپرس، خودروی جدید فراری با ظاهری کاملا منحصر به فرد و و عنوان Purosangue رونمایی شد. اگرچه نسبت‌ها و عملکرد این خودرو برای فراری بی ‌سابقه است، اما برخی از ویژگی ‌های اساسی این برند در طراحی آن به چشم می خورد.

این خودرو دارای یک موتور V12 در جلو است و ادعا می ‌شود که یک خودروی اسپرت واقعی است. انریکو گالیرا، مدیر بازاریابی و بازرگانی فراری، در این رابطه گفت: ما معتقدیم که این محصول جدید، عملکرد یک خودروی اسپورت را با راحتی و تطبیق پذیری خودروهای شهری دارد. در حالی که فراری سابقه طولانی با خودروهای 2 2 دارد ، این اولین بار است که یک مدل چهار در با چهار صندلی کاملاً اندازه تولید می شود.

فراری از توصیف Purosangue به عنوان یک SUV امتناع می ورزد، اما نسبت ها و عملکرد این خودرو بسیار برای این بخش در نظر گرفته شده است. بخشی که فراری تا کنون به طور قابل توجهی در آن غایب بوده است در حالی که با توجه به محبوبیت روزافزون خودروهای SUV در سراسر جهان، رقبایی مانند استون مارتین، لامبورگینی و پورشه در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند.

به گزارش سیناپرس، پیش بینی می شود Purosangue با حداکثر قدرت ۷۱۵ اسب بخار در ۷۷۵۰ دور در دقیقه به قدرتمندترین شاسی بلند موجود در بازار تبدیل می شود. این خودرو سرعت صفر تا صد کیلومتر را در ۳/۳ ثانیه طی می کند و این موضوع می تواند برای طرفداران خودروهای فوق سریع، بسیار هیجان انگیز باشد.

پلت فرم این خودرو در ساختار پایینی خود از آلیاژ آلومینیوم تشکیل شده است، در حالی که خودرو دارای سقف فیبر کربنی به عنوان استاندارد برای کاهش وزن و کاهش مرکز ثقل آن است.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا