رونمایی از فورد موستانگ جدید

به گزارش سیناپرس، فورد موستانگ که یک کوپه اسپرت محسوب می شود، یکی از قدیمی‌ترین و از لحاظ تاریخی پر فروش ‌ترین خودرو ‌ها  محسوب می شود قرار است با نسخه جدیدی که در ۱۴ سپتامبر معرفی می شود، طرفداران خود را هیجان زده کند.

محصول جدید فورد، پیش از این به عنوان یک نمونه اولیه با پوشش استتار دیده شده بود و واضح است که فورد به جای تعمیر اساسی، به دنبال تکامل نشانه های طراحی عضلانی موستانگ است. جزئیات قابل مشاهده شامل چراغ‌ های جدید در جلو و عقب و جلو پنجره تیزتر است، اما تغییرات زیر پوسته ‌ای است که به‌طور ملموس Mk7 Mustang را از مدل های قبلی خود متمایز می ‌کند.

انتظار می رود شرکت فورد، موستانگ جدید خود را با پیشرانه جدید بنزینی-الکتریکی که حول موتور بنزینی علامت تجاری V8 خود متمرکز شده است، وارد عصر جدید خودروهای الکتریکی کند.

انتظار می ‌رود موستانگ نسل S650 که در کنار شاسی‌ بلند جدید تمام الکتریکی فورد موستانگ Mach-E به فروش می‌ رسد، موتور 5.0 لیتری تنفس طبیعی کایوت V8 فعلی را حفظ کرده و  با نصب یک جفت موتور الکتریکی برای کاهش آلایندگی، افزایش قدرت و قابلیت اجرای بدون آلایندگی را ارائه دهد.

به گزارش سیناپرس، بر اساس اطلاعات موجود، قرار است این محصول به چهار چرخ متحرک تبدیل شده و محور عقب از موتور V8 و دو موتور الکتریکی برای به حرکت درآوردن چرخ‌های جلو استفاده می‌ شود.

طبق این طراحی، هر یک از موتورها چرخ خود را از طریق یک جعبه دنده کاهشی مربوطه می راند و بخشی از یک سیستم چهار چرخ محرک را تشکیل می دهد که کشش چرخ را با سطح زمینی که خودرو روی آن می نشیند افزایش داده و شتاب را بیشتر و خطر سر خوردگی و لغزش را کم می کند.

سال گذشته، فورد به دلیل فروش پایین، فروش اروپایی موستانگ اکوبوست را که موتور ۴ سیلندر 2.3 لیتری توربوشارژ خود را با فورد فوکوس ST به اشتراک می‌گذاشت، به پایان رساند.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا