فراخوان حمایت مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل از ایده‌های فناورانه حوزه گیاهان دارویی

سرپرست مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل در این خصوص گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به «تولیددانش بنیان اشتغال آفرین»، نام گذاری شده است، مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل از اساتید، دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاه‌ها، فناوران، مخترعان و کارآفرینان، شرکت‌های فناور، واحدهای تحقیقی بخش خصوصی، علاقه مندان و فعالان حوزه گیاهان دارویی دعوت می‌کند در صورت داشتن ایده فناورانه قابل دفاع، تیم کاری تخصصی و برنامه کاری مناسب می‌توانند، در مرکز استقرار یافته و از خدمات آن بهره مند گردند.

مهران اوچی اردبیلی اظهار کرد: بر اساس این فراخوان، مرکز رشد پس از پذیرش ایده‌ها و واحدهای فناور اقدام به ارائه خدمات استقرار و امکانات لازم اداری، خدمات فنی و تخصصی آزمایشگاهی، مشاوره‌های تخصصی و خدمات آموزشی مستمر، همکاری در جهت اخذ تسهیلات مالی و اخذ مجوز از مراجع مرتبط، خدمات نمایشگاهی و حضور در جشنواره‌های تخصصی، حمایت‌های حقوقی و قانونی خواهد نمود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس اردبیل، شهرک کارشناسان، میدان شفا، ساختمان جهاددانشگاهی استان اردبیل مراجعه کرده و یا اطلاعات لازم را از سایت www.impard.acecr.ac.ir دریافت کند.

اوچی اردبیلی افزود: بسترسازی برای تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی، کمک به اقتصاد مبتنی بر فناوری گیاهان دارویی، حمایت از نوآوری و خلاقیت محققان و فناوران جوان و ایجاد زمینه کارآفرینی از اهداف مهم مرکز رشد جهاددانشگاهی استان اردبیل است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این مرکز تصریح کرد: 22 واحد و هسته در مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل استقرار یافته و در حال انجام امورات مختلف خود هستند که در این مسیر امکان اخذ مجوزهای متعدد برای آن‌ها فراهم شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا