هر انسان به طور متوسط ۱۰ هزار پست جدید در عمرش ارسال می کند

به گزارش سیناپرس، بر اساس نتایج یک مطالعه جدید بر پایه یک نظرسنجی از ۲ هزار فرد  بزرگسال مشخص شد که افراد عادی بیش از یک سوم از زندگی خود را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند (۳۶٪) – که هنوز هم مدت ها پس از مرگ قابل مشاهده است.

محققان همچنین دریافتند : افراد بزرگسال به طور متوسط هر سال ۲۷۶ پست در اینستاگرام، ۱۷۰ پست در فیس بوک و ۱۴۱ توییت به اشتراک می گذارند. این میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی در طول عمر متوسط به ترتیب به ۱۷۳۶۹ پست اینستاگرامی، ۱۰۶۸۰ پست فیس بوکی و ۸۹۱۱ توئیت بالغ می شود.

در حال حاضر، شما احتمالاً چند آدرس ایمیل را هم دارشته و احتمالاً از آن ها برای اهداف شخصی و کاری استفاده می کنید. یک فرد بزرگسال به طور متوسط دو ایمیل فعال دارد و احتمالاً این ایمیل ها مملو از نامه های ناخواسته هستند.
آیا دانش فنی به معنای ایمن بودن فناوری است؟

به گزارش سیناپرس، علیرغم داشتن چنین «ردپای» اجتماعی و آنلاین عظیمی، ۴۷ درصد افراد نگران این هستند که بخش زیادی از زندگی خود را به صورت آنلاین در معرض دید جهانیان قرار دهند. ۲۹ درصد دیگر فکر نمی کنند که برای محافظت از حضور آنلاین خود به اندازه کافی  دانا باشند.

به باور کارشناسان، امروزه همه ما بخش زیادی از زندگی خود را به صورت آنلاین می ‌گذاریم، زیرا این امر هنجاری مدرن در نظر گرفته می ‌شود. در این شرایط بیشتر ما به حریم خصوصی آنلاین خود آن طور که شایسته است توجه نمی کنیم. این مساله در حالی است که محافظت از حریم خصوصی آنلاین واقعاً ساده است، اما افراد زیادی اقدامات ساده و در عین حال ضروری مرتبط با این موضوع را انجام نمی دهند.

نظرسنجی فوق همچنین شان می‌دهد: ۴۷ درصد افراد از گذرواژه‌ های امن به عنوان بهترین راه محافظت از حریم خصوصی اینترنتی خود استفاده می‌ کنند. چهار نفر از هر ۱۰ نفر می گویند که هرگز آدرس ایمیل یا شماره تلفن اصلی خود را اعلام نمی کنند و ۳۹ درصد دیگر از استفاده از وب سایت های ذخیره سازی عمومی مانند Google Docs یا Dropbox خودداری می کنند.

به گزارش سیناپرس، صرف نظر از اینکه افراد چقدر تلاش می کنند تا از خود محافظت کنند، ۵۷ درصد می گویند هنوز هشدارهایی در مورد نقض های امنیتی در حساب های آنلاین خود دریافت می کنند. دو سوم نگران این هستند که قربانی سرقت هویتی شوند و از هر سه یک نفر می گویند که اگر کسی آنها را به صورت آنلاین فریب دهد، خجالت آور است. 
علاوه بر این، ۳۷ درصد افراد حاضر در این مطالعه نمی دانند VPN چیست، اما ۸۳ درصد اعتراف می کنند که از اینترنت های رایگان در مکان های عمومی استفاده می کنند.

بر اساس تحقیقات فوق مشخص است که بسیاری از مردم هنوز در مورد اینکه چگونه به بهترین نحو از خود در فضای آنلاین محافظت کنند، اطلاعات کافی ندارند. 

مترجم: جاوید خیرخواه
منبع: studyfinds
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا