بنیاد ملی نخبگان از برگزیدگان جشنواره اختراعات حمایت می کند

 سرپرست دانشگاه و رییس نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشجویان علمی کاربردی در مورد جزییات تفاهم نامه همکاری با بنیاد ملی نخبگان گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای مواد چهار، پنج و 6 آیین ­نامه شناسایی و پشتیبانی از اختراع ­های برگزیده بنیاد ملی نخبگان و به منظور حمایت از اختراع های برگزیده شرکت­ کننده در جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمی کاربردی به امضا رسیده است.

دکتر محمد اخباری، شناسایی صاحبان اختراع­های برگزیده جشنواره دانشگاه علمی کاربردی با هدف کمک به آنها برای طی مسیر توانمندسازی مطابق با شیوه نامه شناسایی و پشتیبانی از اختراع­های برگزیده بنیاد ملی نخبگان، را از اهداف اصلی این تفاهم نامه همکاری برشمرد.
دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه، حمایت و پشتیبانی از طرح های دانش بنیان مخترعان و نخبگان مورد تایید دانشگاه جامع علمی کاربردی و ایجاد تعامل هرچه بیشتر بین دانشگاه و بنیاد ملی نخبگان عنوان شده است.
نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشگاه علمی کاربردی از فردا یکشنبه 25 مردادماه ماه در محل برج میلاد تهران آغاز به کار می کند و تا سه شنبه 27 مردادماه ادامه می یابد.
علاوه بر نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در فاز رقابتی و نمایشگاهی، کلینیک مشاوره کارآفرینی، نشست‎های تخصصی و کارگاه‎های آموزشی علمی تخصصی مرتبط با مقوله مالکیت فکری نیز در این جشنواره برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا