اطلاعیه اعلام زمان برگزاری آزمون مجدد برای افراد جامانده در رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ سوم مرداد ماه در خصوص اعلام زمان و محل برگزاری آزمون مجدد عملی رشته علوم ورزشی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱،  به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ می­ رساند که همه متقاضیان باید با رعایت شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه های قبلی ( اطلاعیه های مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ و ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ) و با توجه به استان و شهرستان محل اقامت خود مطابق جدول ذیل به محل برگزاری آزمون عملی رشته ذیربط مراجعه کنند.

براساس این اطلاعیه با توجه به اینکه زمان مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام خانوادگی آنها در برنامه زمانی ذیل مشخص شده، ضرورت دارد در تاریخ و ساعت تعیین شده برای آزمون عملی به محل های اعلام شده مراجعه شود.

مراجعه نکردن برای آزمون عملی به منزله انصراف از پذیرش در این رشته خواهد بود.

سازمان سنجش در این اطلاعیه تاکید کرد متقاضیان برای آگاهی از شرایط شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی باید به درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی https://ssrc.ac.ir  مراجعه کنند.

همچنین سازمان سنجش در اطلاعیه ای دیگر زمان و مکان برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش
هنر، طراحی پارچه و طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری درآزمون سراسری سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا