استفاده از فرصت‌های کسب و کار گرافن در اروپا

گروه نانواکسپلور (NanoXplore) که یک مجموعه کانادایی فعال در حوزه گرافن و مشتقات گرافنی است، اخیرا اعلام کرده که یک شعبه جدید در اروپا دایر کرده است. این شرکت دفتری در شهر ماینز آلمان افتتاح کرده که در فاصله بسیار کمی نسبت به فرودگاه بین المللی فرانکفورت است. این دفتر در ایالت راینلند پالاتینات واقع است. راینلند مرکز صنعت پلاستیک و مواد شیمیایی آلمان بوده که این موضوع برای شرکت نانواکسپلور بسیار حائض اهمیت است.
فرانسیس ندویدک، مدیرعامل شرکت نانواکسپلور، فارغ التحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه وسترن اونتاریو بوده که یک دوره کسب و کار در مدرسه کسب و کار هاروارد و مدرسه کسب و کار لندن سپری کرده است. ندویدک 30 سال سابقه اجرایی در شرکت‌های بزرگ داشته و مدیرعامل چندین شرکت خطرپذیر در آمریکای شمالی و اروپا بوده است. او تخصص ویژه‌ای در وارد کردن نوآوری و فناوری‌های جدید در محصولات و بدنه شرکت‌های خطرپذیر داشته و با شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خصوصی مختلفی همکاری داشته است.
فرانسیس ندویدک می‌گوید: «اروپا مهد فناوری گرافن است و سرمایه‌گذاری هنگفتی روی این فناوری در حال انجام است. این قاره تمام عناصر لازم برای وارد کردن فناوری گرافن به بازار و تولید ثروت را داراست. شرکت نانواکسپلور برای کمک به مشتریان صنایع اروپایی تاسیس شده است. 
به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو،سروش نظرپور مدیرعامل گروه نانواکسپلور می‌گوید: « نانواکسپلور محصولات گرافنی نوآورانه‌ای را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت راهکارهای مبتنی بر گرافن برای ایجاد مزایای رقابت‌پذیر به مشتریان خود ارائه می‌دهد. نانواکسپلور با ایجاد پلی به مشتریان اروپایی به رشد فرصت‌های کسب و کار در حوزه گرافن کمک شایانی می‌کند.»
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا