ابزار کنترل والدین به اسنپ‌ چت افزوده شد

ابزار کنترل والدین به آنها اجازه نمی‌دهد از ماهیت مکالمات فرزندانشان مطلع شوند و تنها برای شناسایی هویت افراد طرف مکالمه قابل استفاده است.

این خدمات جدید که مرکز خانواده نام دارد، در زمانی راه اندازی می‌شود که شرکت‌های مالک شبکه‌های اجتماعی به دلیل عدم حمایت از کودکان و امکان سو استفاده از افراد کم سن و سال در محیط این شبکه‌ها مورد انتقاد قرار می‌گیرند. در ماه اکتبر، اسنپ، یوتیوب و تیک تاک در برابر قانونگذاران آمریکایی در مورد عملکرد خود شهادت دادند و متهم شدند که کاربران جوان را در معرض زورگویی و محتوای مضر قرار داده‌اند.

اینستاگرام هم در جلسه سنا در ماه دسامبر در مورد تعهد خود به حفظ ایمنی آنلاین کودکان شهادت داد. این جلسه پس از آن برگزار شد که یک افشاگر فیس‌بوک اسناد داخلی را فاش کرد که نشان می‌داد استفاده از اینستاگرام به سلامت روان برخی از نوجوانان آسیب می‌رساند.

والدین می‌توانند از فرزندان نوجوان خود دعوت کنند تا به مرکز خانواده در اسنپ‌چت بپیوندد و پس از رضایت نوجوانان، والدین می‌توانند فهرست دوستان فرزندشان و افرادی که در هفت روز گذشته در محیط این برنامه به آنها پیام داده‌اند را ببینند. آنها همچنین می‌توانند هر حساب مشکوک را به صورت محرمانه گزارش کنند.

جرمی ووس، رئیس محصولات پیام‌رسان اسنپ در مصاحبه‌ای گفت: با این حال، والدین نمی‌توانند محتوای خصوصی یا پیام‌های ارسالی از نوجوانان خود را ببینند. زیرا این کار به رویکرد صحیح برای افزایش امنیت و رفاه و در عین حال محافظت از استقلال و حریم خصوصی نوجوانان ضربه می‌زند."

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا