بررسی ویژگی های فنی ب ام و M8

به گزارش سیناپرس، ب ‌ام ‌و M8 Competition کوپه اصلاح‌ شده، پیشرانه انفجاری V8 با قدرت ۶۱۶ اسب ‌بخار در محدوده روبه ‌رشد ب ام و  M، محسوب می شود. اصلی ترین تغییرات در نسخه جدید ب ام و M8 به گزینه‌های رنگ، چرخ و تزئینات جدید، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ ‌تر در داخل و استایل جلویی ب ام و می شود.

با این حال، ب ام و اکنون از شما می‌خواهد که مدل‌های ۷ و ۸ را در بالاترین حد خود به‌عنوان خودروهای لوکس واقعی در نظر بگیرید. بنابراین، M8 توسط سازنده‌ اش به‌عنوان یک خودروی اسپرت لوکس شناخته می ‌شود، خودرویی که با آپشن‌های ۲۰ هزار پوندی ارزیابی می شود.

بازاریاب‌ های این محصول معتقدند این تغییرات هیچ تاثیری بر راحتی اصلی اتاق M8 نداشته است. از سوی دیگر منتقدان می گویند این محصول در بین یک خودروی اسپرت و کوپه سرگردان بوده و M8 هرگز نمی داند که می خواهد چه چیزی باشد هر چند عملکرد و شتاب این محصول برابر با یک سوپراسپرت است.

البته این ویژگی به موتور عالی 4.4 لیتری V8 و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک مربوط می شود. با این حال، تمام این قدرت و گشتاور به گونه ‌ای ارائه می ‌شود که نسبتاً غیر جذاب و بی صدا است، گویی موتور از ایجاد هر نوع صدای مشابه موتورهایV8 ناتوان است در حالی که اگر شما خودرویی مانند M8 می‌خرید، مطمئناً می‌خواهید کمی صدای خروجی اسپرت داشته باشد.

به گزارش سیناپرس، در مورد هندلینگ، به دلیل اندازه و وزن بسیار زیاد، شما نمی توانید انتظار هندلینگی بی نقص و فرمان پذیری عالی داشته باشید، بنابراین M8 مانند یک خودروی اسپرت رفتار نمی کند.

آنچه که هر مخاطبی را تحت تاثیر قرار می دهد فضای داخلی این محصول است. فناوری اطلاعات و سرگرمی در نسخه جدید ب ام و به خوبی یکپارچه شده و استفاده از آن آسان است.

به گزارش سیناپرس، این خودرو در سطح بنتلی نیست، اما فاصله بسیار زیادی با ب ام و های سری ۱ دارد. همانطور که باید برای قیمت، توجه کنید.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا