تشریح ماده ۶۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

به گزارش سیناپرس، دکتر غلامعلی جاودان، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در وبینار تشریح آیین نامه اجرایی ماده ۶۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که با حضور نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، با اشاره به وضعیت تحصیلی جامعه هدف، به تشریح ماده ۶۶  قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پرداخت و گفت: این ماده به چگونگی پرداخت هزینه تحصیل جامعه هدف در دانشگاه ها و شعب پردیس بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی اشاره می کند.
 
وی تصریح کرد: بر اساس این آیین نامه و به منظور انگیزه موثر و ارتقای سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، پرداخت شهریه از سوی بنیاد شهید به صورت پلکانی و بر اساس معدل دانشجو  محاسبه می شود‌‌؛ لذا دانشجویان با معدل بالای ۱۷ و در برخی رشته‌ ها معدل بالای ۱۶ از پرداخت شهریه ۱۰۰ درصدی توسط بنیاد شهید برخوردار خواهند شد.
 
مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت افزود: با کاهش معدل، سهم پرداخت شهریه از سوی بنیاد شهید نیز به نسبت کاهش خواهد یافت.

گفتنی است، آیین نامه اجرایی ماده ۶۶  قانون جامع خدمات رسانی، در خرداد ماه سال جاری تصویب شد و در این نشست وبیناری، نحوه اجرای آن از سوی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران تشریح شد و مدیران امور شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی نیز دیدگاه های خود را ارائه کردند.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا