سومین جشنواره طب ایرانی برگزار می‌شود

به گزارش سیناپرس، جلسه شورای طرح و برنامه جشنواره طب‌ایرانی در دفتر طب ایرانی برگزار شد. در این جلسه که با حضور دکتر نفیسه حسینی یکتا، مدیرکل دفتر طب‌ایرانی و مکمل وزارت بهداشت و دبیران کمیته‌های علمی جشنواره برگزار شد، هر یک از حاضرین به بیان نظرات خود پرداختند و پیشنهادات خود را جهت برگزاری هرچه بهتره جشنواره سوم ارائه دادند.
 
برای این دوره از جشنواره که با توجه به شرایط فعلی کشور به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، علاوه‌بر محورهای اصلی آموزش، پژوهش و درمان، به منظور معرفی و شناساندن طب‌ایرانی در ابعاد جهانی و توسعه هرچه بیشتر آن، محور بین الملل به جشنواره سوم اضافه شده است. همچنین با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد دانش بنیان محور جداگانه‌ای با عنوان فناوری در نظر گرفته شده است.
 
لازم به ذکر است؛  با توجه به بحران کاهش جمعیت امسال محور ویژه بخش علمی به جوانی جمعیت اختصاص پیدا کرده است. همچنین امسال نیز همچون سال گذشته  به‌منظور جلب مشارکت عموم مردم به‌عنوان مخاطبان اصلی جشنواره و به منظور نهادینه‌شدن آموزه‌های طب‌ایرانی در بین اقشار مختلف، بخش فرهنگ و هنر با موضوعات فیلم کوتاه و مستند، پوستر و اینفوگرافیک، داستان کوتاه، عکاسی، موشن گرافیک در حوزه طب‌ایرانی در نظر گرفته شده است.
 
گفتنی است، سومین جشنواره طب ایرانی چهارم بهمن ماه 1401 در چهار محور اصلی و یک محور ویژه  با شعار «توسعه پایدار و تولید دانش بنیان» برگزار می‌شود.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا