ارائه ۵ محصول نانویی ساختمان در نمایشگاه ایران نانو

به گزرش سیناپرس، پودر عایق رطوبت آنتی‌باکتریال ، پودر بندکشی کاشی و سرامیک با خاصیت آنتی‌باکتریال، ملات رنگی‌نما با خاصیت آنتی‌باکتریال ، پوشرنگ ساختمانی آنتی باکتریال و ملات تعمیراتی آنتی‌باکتریال محصولات دارای گواهی نانومقیاس یک شرکت دانش بنیان هستند که قرار است در سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو عرضه شوند.

محمدعلی طاهباز رئیس هیئت‌مدیره این شرکت دانش بنیان گفت: هدف ما از حضور در نمایشگاه نانو، معرفی توانمندی‌ها و محصولات شرکت است. از این رو با ۵ محصول نانویی در این نمایشگاه حضور می یابیم.

وی افزود: در حاشیه نمایشگاه نانو، ما آماده ایجاد ارتباط و همکاری با شرکت‌های خصوصی هستیم و از تعامل با آن‌ها برای گسترش فضای کسب و کار استقبال می‌کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت خاطر نشان کرد: بیش از ۶۰ محصول مختلف در این شرکت تولید می‌شود که از آن جمله می‌توان به انواع افزودنی‌ها، روان‌کننده‌ها، ضدیخ و ترکیبات مربوط به بتن اشاره کرد. هر چند تخصص اصلی این شرکت در ملات‌های پایه سیمانی بوده و در عین حال انواع چسب‌های ساختمانی نظیر چسب کاشی را نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو با عنوان ایران نانو ۱۴۰۱ از تاریخ ۹ الی ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا