امضای تفاهم‌نامه تولید ۹۰۰۰ واحد مسکونی دیگر در تهران

 مهدی هدایت گفت: تدوین برنامه تأمین مسکن و راه‌اندازی قرارگاه جهادی برای رفع موانع و تسهیل امور برای سرمایه‌گذاران و سازندگان حوزه مسکن، زمینه مناسبی برای عبور از رکود ساخت و ساز و نیل به رونق تأمین مسکن در شهر تهران فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی جلب مشارکت حرفه‌مندان و سرمایه گذاران و بهره‌برداری از تجربه و توانمندی آنها برای ایجاد تحول در روند تولید مسکن ضروری است.

هدایت افزود: سازمان نوسازی شهر تهران مبادله تفاهم‌نامه همکاری مشترک با فعالان عرصه تولید مسکن را در دستور کار قرار داده و تاکنون شرایط مبادله تفاهم‌نامه برای احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی فراهم شده است.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از امضاء تفاهم نامه تولید ۹۰۰۰ واحد مسکونی در راستای اجرای مصوبات قرارگاه تأمین مسکن در شهر تهران خبر داد و تصریح کرد:  سه تفاهم نامه بین سازمان نوسازی و «گروه مشارکت انصار» به ظرفیت تولید ۵۰۰۰ واحد مسکونی، «تعاونی مسکن ایثارگران غرب» و «تعاونی سپاشهر» هر کدام به ظرفیت تولید ۲۰۰۰ واحد مسکونی و در مجموع تولید ۹۰۰۰ واحد مسکونی مبادله شد. بر اساس این تفاهم‌نامه، طرفین در تأمین زمین، ارائه مجوزهای مورد نیاز و احداث مسکن همکاری خواهند کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا