جهاددانشگاهی با موفقیت به سمت جهش تولید و نوآوری پیش می‌رود

حجت الاسلام سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نوآوری و تلاش در راستای رفع مشکلات روز جامعه همگام و هماهنگ با ارکان نظام و مطالبات رهبری وجه تمایز این نهاد برخاسته از انقلاب است، گفت: جهاددانشگاهی از حالت عادی‌سازی و کارهای روتین عبور کرده و با موفقیت به سمت جهش تولید و نوآوری پیش می‌رود.

حجت الاسلام سلمان ذاکر افزود: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی  ظرفیت بالایی در رفع مشکلات جامعه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به این که جهاددانشگاهی یک نهاد پژوهش محور است  و همیشه نیرو های متعهد و جهادی تربیت کرده، سهم بسیاری در تحقق شعار سال دارد.

حجت الاسلام ذاکر بیان کرد: با توجه به اینکه آذربایجان غربی یک استان کشاورزی است، نیاز است جهاد دانشگاهی در این زمینه ورود جدی داشته باشد و بیش از بیش در دانش بنیان کردن کشاورزی استان که نیاز فعلی کشور است، تاثیر گذار باشد.

وی گفت: حل مشکلات کشور نیاز به کار های بزرگ و جهادی دارد و جهاددانشگاهی استان در سال های اخیر با انجام کار های علمی ، پژوهشی موفقیت های بسیاری کسب کرده است.

حجت‌الاسلام ذاکر با بیان این‌که ترکیب و همگامی توامان علم و صنعت از اولویت‌های جهاددانشگاهی از بدو تشکیل بوده که این امر بالعینه در اقدامات این نهاد نمود یافته است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در راستای ترقی، توسعه و همسان‌سازی کشور در علم و صنعت تلاش کرده و موفق بوده است.

وی با بیان این‌که نوآوری و تلاش در راستای رفع مشکلات روز جامعه همگام و هماهنگ با ارکان نظام و مطالبات رهبری وجه تمایز این نهاد برخاسته از انقلاب است، گفت: جهاددانشگاهی از حالت عادی‌سازی و کارهای روتین عبور کرده و با موفقیت به سمت جهش تولید و نوآوری پیش می‌رود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا