چگونه کسانی که فالو کردیم را پیدا کنیم؟ 4 روش ساده و سریع

در همین راستا در این مطلب از سایت ربات پک قصد داریم تا به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم که چگونه کسانی که فالو کردیم را پیدا کنیم و در مورد آن اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

پیدا کردن افرادی که فالو کردیم

اگر قصد دارید تا بررسی کنید که چه کسانی را فالو کردید لازم است تا پس از باز کردن اکانت اینستاگرام خود بر روی گزینه Profile بزنید.

این گزینه در بخش پایین، سمت راست صفحه اینستاگرام شما قرار دارد و شما می توانید با انتخاب این گزینه به سراغ صفحه پروفایل خود بروید.

در این بخش در کنار عکس پروفایل اکانت شما، اطلاعات مختلفی از تعداد پست های منتشر شده، تعداد فالوورها و تعداد فالووینگ ها وجود دارد.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر شما شخصی را در اینستاگرام فالو کنید، آن شخص به لیست فالووینگ های شما اضافه خواهد شد. از سوی دیگر افرادی که شما را فالو می کنند نیز به لیست فالوورهای شما اضافه می شوند.

اگر با خرید پکیج اینستاگرام و یا روش های دیگر اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام کنید، تعداد فالوورهای شما در این بخش افزایش پیدا خواهد کرد.

از سوی دیگر اگر بر روی تعداد فالووینگ های صفحه خود بزنید، لیست افرادی که شما را فالو کردند به صورت کامل نمایش داده می شود. همچنین ربات اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا به صورت دقیق لیست فالوورها و فالووینگ های خود را مشاهده کنید.

چرا فالووینگ ها نمایش داده نمی شود؟

برخی از کاربران اینستاگرام هنگام استفاده از اینستاگرام با مشکلات جدیدی مواجه شده اند. یکی از این مشکلات عدم نمایش تعداد فالووینگ ها است. یکی از کاربران که از روش های جدید افزایش فالوور رایگان و تضمینی اینستاگرام استفاده می کرد نیز گزارش داد که باز هم با این باگ رو به رو شده پس این باگ می تواند کاملا اتفاقی باشد.

به صورت کلی باید به این نکته اشاره کرد که عدم نمایش تعداد فالووینگ های شما یک باگ است و لازم است تا برای حل این مشکل اقدامات مختلفی را انجام دهید. برای حل این مشکل پیشنهاد ما این است که به سراغ روش های زیر بروید:

1. اینستاگرام را به روز کنید

در صورت عدم نمایش تعداد فالووینگ ها لازم است تا آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید و سپس آن را روی گوشی خود نصب کنید، سپس باید وارد حساب کاربری خود شوید. اکنون باید بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است و می توانید فالوورهای خود را در لیست فالوورها مشاهده کنید یا نه.

2. اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید

اگر می بینید که پس از بروزرسانی برنامه باز هم با مشکل مواجه هستید، پیشنهاد ما این است که برنامه را حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید. باید دوباره وارد حساب کاربری خود شوید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

3. از حساب اینستاگرام خود برای چند ساعت خارج شوید

عدم نمایش فالووینگ اینستاگرام ممکن است مشکل جدی نباشد و این مشکل از سوی اینستاگرام باشد. در چنین شرایطی لازم است تا چند ساعت از حساب خود خارج شوید و سپس دوباره اکانت خود را بررسی کنید و چک کنید که آیا این مشکل حل شده است یا خیر.

4. با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید

اگر هیچ یک از راه های ذکر شده در بالا جواب نداد، آخرین انتخاب این است که با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید و مشکلی که با آن مواجه هستید را برای آن ها توضیح دهید. نکته مهمی که باید بدانید این است که مدتی طول می کشد تا پاسخ را دریافت کنید.

برای تماس با پشتیبانی اینستاگرام لازم است تا مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه اینستاگرام را باز کنید
  • وارد حساب کاربری خود شوید
  • با زدن بر روی عکس پروفایل خود در پایین سمت راست به بخش پروفایل خود بروید
  • روی نماد سه خطی در بالا سمت راست بزنید
  • روی تنظیمات بزنید
  • گزینه Help را انتخاب کنید
  • روی هر یک از گزینه های درخواست های پشتیبانی یا گزارش مشکل بزنید
  • سپس وارد بخش پشتیبانی اینستاگرام شده و می توانید از این طریق مشکل خود را مطرح کنید.

در این مطلب تلاش کردیم تا به این سوال مهم پاسخ دهیم که چگونه کسانی که فالو کردیم را پیدا کنیم. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می کند تا به راحتی تعداد فالووینگ های خود را بررسی کنید. البته اینکار را با ربات اینستاگرام نیز می توانید انجام دهید که درحال حاضر یکی از کامل ترین ربات های اینستاگرام، پکیج ربات اینستاگرام سایت ربات پک https://robotpack.ir می باشد.
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا