آغاز انتخاب رشته آزمون دستیاری از امروز

چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تعداد ۳۲ حوزه امتحانی و ۳۰ شهر کشور برگزار شد.

 تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر حائز شرایط بودند در نهایت تعداد ۵ هزار و ۸۶۱ نفر یعنی ۴۶ درصد از داوطلبان مرد و ۶ هزار و ۸۶۴ نفر ۵۴ درصد از داوطلبان زن در آزمون شرکت کردند.

کلید اولیه به همراه دفترچه سؤالات آزمون دستیاری روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه منتشر شد و داوطلبان از ساعت ۱۸ تا روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه می‌توانستند اعتراض خود را به صورت اینترنتی، با ذکر سؤال مورد اعتراض و رفرنس مورد نظر ارسال کنند تا به آن رسیدگی شود.

نتایج اولیه و کارنامه داوطلبان ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir منتشر شد و داوطلبانی که طبق ضوابط مجاز به انتخاب رشته محل شده‌اند تا پنجشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۱ فرصت داشتند ۱۰۰ کدرشته محل را انتخاب کنند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون موفق به انتخاب رشته محل نشده اند ترتیبی اتخاذ شد که داوطلبان از امروز شنبه ۸ تا روز دوشنبه ۱۰ مرداد بتوانند نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

همچنین اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل منتشر شده است و داوطلبان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل و مندرجات این اطلاعیه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و نسبت به ثبت انتخاب رشته محل اقدام کنند.

ضمنا آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل نسبت به مشاهده و یا ویرایش رشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا