گزارش ویدیویی از توستری که تلفن همراه را شارژ می کند

یکی از مشکلاتی که بسیاری از انسان های مدرن در دنیای امروزی با آن روبرو هستند را می توان به شارژ کردن دستگاه های متعدد همراه مرتبط دانست. در هر خانه ای چندین تلفن همراه هوشمند و تبلت وجود دارد که برای شارژ کردن آنها ممکن است با کمبود پریز برق روبرو شوید. حتی درصورت وجود پریزهای کافی نیز سیم های شارژرها می توانند دردسرساز بوده و دست و پا گیر به نظر برسند.

متخصصان با ساختن دستگاهی به نام Foaster   به سراغ رفع این مشکل رفته اند. نام این دستگاه تلفیقی از نام تلفن و توستراست و ظاهر آن به شکل یک توستر طراحی شده است ولی عملکرد اصلی آن، شارژ کردن چند دستگاه به صورت همزمان است.

این دستگاه با برق هایی بین 110 تا 220 ولت همخوانی دارد و در تمامی جهان قابل استفاده است. با کمک Foaster می توان به صورت همزمان 4 تلفن همراه هوشمند و یا دو تلفن همراه هوشمند و دو تبلت را شارژ کرد. با کمک این اختراع تنها یک سیم به برق وصل خواهد بود و نیازی به استفاده از چندین کابل وجود نخواهد داشت.

این دستگاه با درگاه های شارژر بسیاری از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها همخوانی دارد و به کمک مبدل های موجود در آن می توان به سادگی   دستگاه های اندرویدی، دستگاه های ویندوزفونی و محصولات اپل را از طریق یک ورودی شارژ کرد. تنها کافی است تا کابل شارژر دستگاه خود را در قسمت زیرین Foster جای بدهید و بعد همراه های مورد نظر را بر روی این دستگاه سوار کنید تا فرایند شارژ آغاز شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا