تمدید فرصت شرکت در دوره مدارس تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی

دانشجویان علاقمند به شرکت در اولین دوره مدارس تابستانه هوش مصنوعی در علوم پزشکی از سوم مردادماه می توانند در فرصت مجدد، در این مدرسه ثبت نام کنند.

کمیته تعالی هوش مصنوعی در علوم پزشکی در وزارت بهداشت در راستای اجرای سیاستها و برنامه‌های تعالی AIMS درصدد است برنامه‌های ترویجی خود را در سطح دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور با هدف آشنایی دانشجویان و محققان علوم بالینی و آزمایشگاهی با فناوری‌های دیجیتال اجرا کند.

بر اساس مصوبات شورای عالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی کشور، دانشگاه علوم پزشکی مجازی در ترسیم مأموریت‌های جدید خود موظف است زمینه لازم جهت آموزش و تولید علم در این زمینه را فراهم آورد.

اولین سلسله مدارس تابستانی هوش مصنوعی در علوم پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان متولی برنامه تعالی AIMS و با مشارکت ۶ دانشگاه از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی ایران و با همکاری اساتید حوزه‌های تخصصی با نگاه ویژه به پیاده سازی عملی در محیط‌های برنامه نویسی «متلب»، «پایتون» و «R» طراحی شده است.

در این دوره جشنواره علمی و فناوری دانشجویی AIMS توسط مرکز رشد فناوری‌های نوین سلامت پس از پایان مدارس برگزار خواهد شد. این جشنواره در هفته اول شهریور ماه ، علاوه بر ارزیابی شرکت کنندگان مدارس، شرایط آشنایی و رقابت تیم‌های مختلف دانشجویی را از سراسر کشور فراهم می‌سازد.

مخاطبین این دوره از مدارس تابستانی هوش مصنوعی در علوم پزشکی دانشجویان و محققان دانشگاهی علاقه مند در زمینه پردازش داده‌های پزشکی با استفاده از روش‌های هوش مصنوعی برای گروه‌های علوم پایه و بالینی هستند.

دوره مرداد ماه ۱۴۰۱ شروع می‌شود و متقاضیان می‌توانند فرم ثبت نام را در سامانه تکمیل کنند و پس از دریافت کدرهگیری ثبت نام خود را تکمیل کنند.

عناوین دروس مدرسه تابستانی هوش مصنوعی در علوم پزشکی

۱. آشنایی با هوش مصنوعی در علوم پزشکی (مجری دانشگاه علوم پزشکی مجازی)

۲. داده کاوی در علوم پزشکی (مجری دانشگاه علوم پزشکی شیراز)

۳. یادگیری عمیق در پردازش دادگان پزشکی (مجری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)

۴. پردازش سیگنال‌های مغزی (EEG) و کاربرد آن در سیستم‌های واسط مغز کامپیوتر (مجری دانشگاه صنعتی شریف

۵. تله مدیسین و ابزارهای هوشمند پوشیدنی (مجری دانشگاه علوم پزشکی تهران)

۶. هوش مصنوعی در طراحی محاسباتی دارو (مجری دانشگاه علوم پزشکی مجازی)

۷. هوش مصنوعی و داده‌های پرونده الکترونیک سلامت (مجری دانشگاه علوم پزشکی تهران)

۸. تحلیل داده‌های امیکس و پزشکی شخص محور (مجری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)

۹. پردازش تصاویر پزشکی و فناوری تصویر برداری (مجری دانشگاه علوم پزشکی شیراز)

۱۰. هوش مصنوعی و علوم شناختی (مجری دانشگاه علوم پزشکی ایران)

۱۱. نظریه سیستم‌ها و بازی‌ها (مجری دانشگاه علوم پزشکی مجازی)

متقاضیان برای ثبت نام به سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی بخش کمیته هوش مصنوعی واحد مدارس تابستانی هوش مصنوعی مراجعه کنند. هزینه مدرسه و تخفیف اعمال شده برای شرکت کنندگان در سایت دانشگاه قابل مشاهده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا