برگزاری کارگاه تخصصی آموزش،شناسایی و ارزیابی ایده‌های کسب و کار در توسعه منابع انسانی

شناسایی ایده‌های مناسب، جذاب و دارای توجیه فنی و اقتصادی نخستین و مهم‌ترین گام در فرآیند نوآوری و کارآفرینی آموزشی است. شناسایی ایده‌های کسب و کار به تکنیک و مهارت‌های خاصی نیاز دارد که در این دوره آموزشی معرفی شده و افراد از طریق انجام کارهای عملی و یادگیری مشارکتی آن‌ها را فرا می‌گیرند.

در این کارگاه آموزشی به منابع مناسب برای جستجوی ایده و هم‌چنین روش استفاده از برخی تکنیک‌ها مانند طوفان فکری برای خالقیت گروهی اشاره خواهد شد. تعیین معیارهای مناسب برای ارزیابی یک ایده اولیه و رد یا قبول آن و همچنین معیارها و روش‌های آسان برای مقایسه چند ایده و انتخاب ایده برتر نیز در این کارگاه آموزشی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این کارگاه آموزشی به انواع ایده‌های کسب و کار در صنعت آموزش، یادگیری و توسعه منابع انسانی اشاره خواهد شد. و برخی ایده‌ها نیز مورد بحث و بررسی گروهی قرار می‌گیرند. فناوری آموزشی، تدوین دوره یا برنامه درسی برای آموزش مهارت‌ها و شایستگی‌های جدید و همچنین کسب و کارهای مجازی و مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در این دوره معرفی خواهند شد.

مدت این دوره آموزشی 8 ساعت و در روزهای 2 و 4 مرداد ماه از ساعت 14 تا 18 برگزار می‌شود.
مدرس این کارگاه تخصصی آموزشی «مرتضی پرهیزکار» است. شهریه شرکت در این کارگاه تخصصی 200 هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران،علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه‌ آموزشی شناسایی و ارزیابی ایده‌های کسب و کار در زمینه آموزش و توسعه منابع انسانی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 84650 -021 و 84651420-021 تماس بگیرند و یا برای ثبت‌نام به لینک https://jtehran.com/classroom/2260 مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا