دریافت روزانه کد تخفیف دیجی کالا برای همه محصولات

از کوچک‌ترین اقلام سوپرمارکتی گرفته تا خودروهای لوکس خارجی در این وب‌سایت یافت می‌شوند. دریافت تخفیف دیجی کالا در کنار تمامی مزایایی که این وب‌سایت دارد، می‌تواند تجربه خرید ما را شیرین‌تر کند.
 در این مقاله به معرفی انواع کدهای تخفیف دیجی کالا در وب‌سایت تخفیفان و استفاده از خدمات بازگشت وجه خرید اینترنتی از این وب‌سایت می‌پردازیم. در پایان این مقاله می‌توانید، ازاین‌پس خریدهای خود را بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از قبل از دیجی کالا انجام دهید.

کدهای تخفیف درصدی دیجی کالا

یکی از انواع روش‌های تخفیفی که تخفیفان برای خرید از دیجی کالا در نظر گرفته است، تخفیف‌های درصدی هستند. این تخفیف‌ها می‌توانند با یا بدون سقف خرید باشند. همچنین آن‌ها می‌توانند یک تخفیف ثابت یا دارای بازه باشند. به‌طور مثال در حال حاضر، تخفیفی روی وب‌سایت تخفیفان با عنوان «تا ۳۰ درصد تخفیف دیجی کالا ویژه انواع ورزش‌های توپی» قرار دارد که یک نمونه از این تخفیف‌هاست.

«کد تخفیف ۲۰ درصدی دیجی کالا ویژه سفارش انواع ماسک انزلی» در زمان نگارش این مقاله نیز ازجمله کدهای تخفیف با درصد ثابت محسوب می‌شود. تخفیف‌های درصدی می‌توانند به‌صورت دوره‌ای، شامل هریک از دسته‌بندی‌ها یا برندهای دیجی کالا بشوند.

تخفیف خرید اول

یکی از مهم‌ترین تخفیف‌های دیجی کالا که دریافت آن از وب‌سایت تخفیفان نیز امکان‌پذیر است، تخفیف خرید اول است. این کد تخفیف، مخصوص کسانی است که برای اولین بار اقدام به خرید از این فروشگاه می‌کنند و معمولا به‌صورت عددی ارائه‌شده و بدون حداقل خرید است. کد تخفیف خرید اول، محدودیتی در نوع کالا نداشته و همه دسته‌بندی‌ها را شامل می‌شود.

تخفیف های عددی با و بدون حداقل خرید

یکی از انواع کد تخفیف دیجی کالا در وب‌سایت تخفیفان، کد تخفیف N هزار تومانی برای خریدهای بیش از N هزار تومان از هریک از فروشگاه‌ها یا دسته‌بندی‌های این وب‌سایت است. به‌عنوان‌مثال در حال حاضر، تخفیفی با عنوان «کد تخفیف ۵۰۰ هزار تومانی دیجی کالا ویژه سفارش بالای یک میلیون تومان ساعت کاسیو» روی تخفیفان وجود دارد که نمونه‌ای از این تخفیف‌ها محسوب می‌شود. این نوع کد تخفیف به خرید اول محدود نیست و همه کاربران را شامل می‌شود. به‌طورکلی، هرچه کف خرید بالاتر تعیین شود، تخفیف ارائه‌شده نیز بیشتر خواهد بود.

کدهای تخفیف بدون حداقل خرید

بسیاری از کدهای تخفیف دیجی کالا بدون حداقل خرید هستند. این کدها معمولا ازنظر زمانی و ریالی محدودتر هستند. به‌عنوان‌مثال در مورد ساعت کاسیو که در بخش قبل از آن نام بردیم در زمان نگارش این مقاله یک کد تخفیف ۲۰۰ هزار تومانی بدون محدودیت حداقل خرید، روی وب‌سایت تخفیفان وجود دارد.

کدهای تخفیف مناسبتی

یکی از مهم‌ترین انواع کدهای تخفیف دیجی کالا که فرصتی عالی برای یک خرید ارزان را فراهم می‌کنند، کدهای تخفیف مناسبتی هستند. این کدها می‌توانند به‌صورت درصدی یا عددی روی هریک از دسته‌بندی‌ها، محصولات یا برندهای دیجی کالا اعمال شوند و زمان محدودی دارند. اعیاد مذهبی، عید نوروز، چهارشنبه‌سوری، پایان فصول، شب یلدا، روز مادر و پدر و ولنتاین، ازجمله مناسبت‌هایی هستند که دیجی کالا در آن‌ها روی محصولاتش کد تخفیف‌هایی را ارائه داده و کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت تخفیفان از آن‌ها استفاده کنند.

دیگر کدهای تخفیف

از دیگر کدهای تخفیف دیجی کالا می‌توان به کد تخفیف سوپرمارکتی دیجی کالا، اشاره کرد که معمولا زمان محدودی دارد. سرویس جت دیجی کالا معمولا وظیفه تأمین و ارسال این محصولات را از سوپرمارکت‌های اطراف محل سکونت شما بر عهده دارد.

کد تخفیف دیجی پلاس نیز یکی دیگر از انواع کد تخفیف دیجی کالاست که خرید اشتراک دیجی پلاس را بسیار ارزان می‌کند. دیجی پلاس، مخصوص مشتریان رده بالاتر یا همیشگی دیجی کالاست که خدمات ویژه‌ای مانند ارسال رایگان با سقف خرید پایین‌تر، افزایش زمان بازگشت کالا و غیره در آن اضافه شده است. در زمان نگارش این مقاله، کد تخفیف ۵۰ درصدی دیجی پلاس روی تخفیفان وجود دارد.

کد تخفیف ارسال رایگان نیز یکی دیگر از کدهای تخفیف معروف دیجی کالاست که حداقل خرید برای ارسال کالا را از بین می‌برد. معمولا زمان این کد نیز محدود است.

سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی از دیجی کالا

با استفاده از سرویس بازگشت وجه خرید اینترنتی از دیجی کالا می‌توانید مقداری از وجه پرداختی‌تان را یک هفته پس از دریافت کالا (پس از پایان مهلت بازگشت کالا) به حساب کاربری خود در تخفیفان بازگردانید. این سرویس، مخصوص مشترکین تخفیفان طراحی‌شده و می‌تواند خرید از دیجی کالا را بیش‌ازپیش ارزان کند.

در زمان نگارش این مقاله دسته‌بندی‌های زیر از محصولات دیجی کالا، شامل این سرویس می‌شوند:

•    خودرو، ابزار و لوازم اداری: تا ۴٫۹ درصد؛ شامل زیردسته‌های خودرو، لوازم جانبی خودرو و لوازم مصرفی خودرو
•    ورزش و سفر: تا دو درصد؛ شامل زیردسته‌های تجهیزات سفر، کفش ورزشی و لوازم ورزشی
•    مد و پوشاک: تا ۴٫۵ درصد؛ شامل زیردسته‌های زنانه، عطر و مردانه
•    آرایشی، بهداشتی و سلامت: تا دو درصد؛ شامل زیردسته‌های لوازم شخصی برقی، ابزار سلامت و لوازم بهداشتی
•    کالای دیجیتال: تا ۱٫۵ درصد؛ شامل زیردسته‌های لپ‌تاپ، کامپیوتر و تجهیزات جانبی
•    خانه و آشپزخانه: تا چهار درصد؛ شامل زیردسته‌های لوازم خانگی برقی، دکوراتیو و ابزار برقی
•    کتاب، لوازم تحریر و هنر: تا ۱٫۵ درصد؛ شامل زیردسته‌های محتوای آموزشی، محصولات مذهبی و لوازم تحریر
•    اسباب‌بازی، کودک و نوزاد: تا دو درصد؛ شامل زیردسته‌های گردش و سفر، خواب کودک و شوینده لباس و نوزاد
•    سوپرمارکت: تا پنج درصد؛ شامل زیردسته‌های مواد پروتئینی، کالاهای اساسی و خواروبار

سخن آخر درباره تخفیف های دیجی کالا

دیجی کالا بزرگ‌ترین وب‌سایت فروش آنلاین در کشور ماست که به‌ویژه با رونق گرفتن فرهنگ خرید آنلاین به یکی از اصلی‌ترین منابع تأمین کالا برای شهروندان ایرانی بدل شده است. این وب‌سایت در همکاری با تخفیفان بر روی بسیاری از محصولات و دسته‌بندی‌های خود انواع کد تخفیف و دیگر روش‌های خرید مقرون‌به‌صرفه را در نظر گرفته است.

امیدواریم توانسته باشیم با ارائه اطلاعاتی مفید در این مقاله، خریدهای آتی شما از دیجی کالا را مقرون‌به‌صرفه‌تر کرده باشیم. شما نیز درصورتی‌که تجربه خرید با تخفیف از دیجی کالا را دارید آن را با ما در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید. همچنین، برای دریافت جدیدترین کدهای تخفیف دیجی کالا اینجا کلیک کنید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا