در حال فراهم آوری اسناد بودجه فرهنگی و دانشجویی هستیم

دکتر محمدحسین صادقیان در جلسه شورای معاونین فرهنگی و دانشجویی در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اکنون با توجه به فصل بودجه در دانشگاه در حال فراهم آوری اسناد بودجه فرهنگی و دانشجویی هستیم و یکی از برکات این جلسات برنامه ریزی علمی و صحیح در این رابطه است و این هماهنگی باعث می‌شود بودجه ای هدفمند و مناسب داشته باشیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: این دانشگاه به عنوان قطب علمی و فرهنگی در حوزه پزشکی در منطقه الگوی دانشگاه های دیگر است و تبیین اصول و ارزش های فرهنگی و اجرای آن، وظیفه مهم خانواده بزرگ دانشگاه است و ما موظف هستیم با اجرای این اصول راهگشا و پیشرو برای آینده خود و سایر دانشگاه ها باشیم.

وی در ادامه افزود: پوشش و اخلاق حرفه ای، آداب حضور در کلاس ها، رفت و آمد و ارتباطات دانشگاهیان اعم از دانشجو، اعضای هیئت علمی و کارکنان باید مناسب با شأن و جایگاه رفیع دانشگاه باشد و همه باید کمک کنند دانشگاه از نظر فرهنگی و اجتماعی نیز همچون سایر جنبه های دانشگاه سرامد باشد.

پس از آن حاضرین به بحث و بررسی درباره مسائل فرهنگی و دانشجویی پرداختند، که پیوست فرهنگی، بررسی تاثیرات برنامه های فرهنگی در عرصه های دانشجویی، کارمندی و خانواده ها، نحوه بررسی امتیازهای فرهنگی و هدفمند شدن برنامه ها  بخشی از این موارد بود.

در پایان مدیران معاونت جدیدترین دستاوردهای معاونت را اعلام کردند که راه اندازی اردوگاه مشهد پس از چند سال و تامین غذای مسافرین، تامین آمبولانس مستقر در کوی که بصورت شبانه روزی فعال خواهد بود، تهیه سرویس ایاب و ذهاب برای اردوها، اجرای طرح غربالگری تلفنی، ارائه خدمات پزشکی رایگان و بررسی های دقیق از پاویون های بیمارستان ها توسط کارشناسان مرکز بهداشت مهمترین این برنامه ها بود.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا