فراخوان دانشگاه تهران برای ثبت‌ نام اولیه حضور در اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین

 در متن اطلاعیه ستاد اربعین دانشگاه تهران آمده است که با عنایت به نزدیکی موسم تنفس در هوای روحبخش اربعین، دانشگاه تهران در تلاش است تا تسهیلاتی جهت حضور مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در همایش جهانی اربعین را فراهم سازد.

از کلیه علاقه‌مندان به حضور در این همایش جهانی (اساتید، کارمندان و دانشجویان) درخواست می‌شود تا در اسرع وقت جهت ثبت‌نام اولیه از ظهر روز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه به سامانه نگارستان (معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران) به نشانی https://cultural.ut.ac.ir/Arbaeen مراجعه و مشخصات خود را وارد نمایند.

همچنین علاقه مندان لازم است تا پیش از پایان مهلت اعلام شده (۳۰ تیر ماه) در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت‌نام کرده و نسبت به دریافت گذرنامه یا بررسی اعتبار آن به میزان حداقل شش ماه از شهریور ماه اقدام نمایند.

مشتاقان شرکت در پیاده روی اربعین بر اساس اعلامیه‌های سازمان حج و زیارت نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند. (تزریق دو یا سه دوز ملاک نبوده بلکه در صورت گذشت شش ماه از آخرین دوز واکسن، نیاز به تزریق دوز یادآور خواهد بود.) و منتظر اطلاعیه‌های بعدی ستاد اربعین دانشگاه باشند.

اولویت ثبت‌نام با دانشجویان است و سفر به صورت کاروان‌های جهادی – فرهنگی و در قالب سفر زمینی پیش‌بینی شده است.

همچنین اساتید و کارمندان دانشگاه در صورت تأمین امکانات لازم، امکان ثبت‌نام خانوادگی از بستگان درجه یک را خواهند داشت.دانشگاهیان در صورت تمایل به ادای نذر به هر نحو ممکن (مالی، خدمت‌رسانی، فرهنگی و…) منتظر اطلاعیه‌های بعدی باشند.

دانشگاه تهران اعلام کرده، تلاش خواهد شد هزینه سفر بویژه برای دانشجویان کاهش یافته یا تسهیلاتی فراهم گردد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا