یک سوم مردم بریتانیا معتقدند موجودات فضایی را دیده اند

به گزارش سیناپرس، بحث دیدن موجودات فضایی و بشقاب پرنده ها همواره در بین مردم و رسانه های زرد داغ بوده و در این میان طی دهه های گذشته هنوز هیچ سند و شواهد قطعی مبنی بر وجود این موارد دیده نشده است. این موضوع اما در بین مردم عادی متفاوت بوده و بسیاری از مردم بریتانیا معتقدند از نزدیک بشقاب پرنده ها را دیده اند. 

در واقع، ۳۷ درصد افراد حاضر در این نظر سنجی ادعا می کنند که شاهد اتفاقی غیر عادی در آسمان بوده اند. در حالی که ۳۵ درصد خود را متقاعد کردند که این فقط یک توهم نوری است، تقریباً نیمی از این افراد یعنی ۴۵ درصد، می گویند از زمانی که به یاد دارند به موجودات فضایی و بشقاب پرنده ها اعتقاد داشته اند. از هر چهار نفر یک نفر نیز به طور قطعی به حضور موجودات فرازمینی اعتقاد دارد.

از سوی دیگر نتایج نظرسنجی از ۲ هزار بزرگسال در بریتانیا انجام شد، نشان داد که یک سوم آنها باور دارند که بیگانگان در زمین هستند، علیرغم اینکه هیچ حقایقی برای اثبات آن ندارند.

در غیاب هر نوع شواهد علمی از وجود موجودات فضایی، ۳۶ درصد افراد می گویند که اطلاعات خود را در مورد بیگانگان و بشقاب پرنده ها به طور مستند به دست می آورند. ۲۴ درصد دیگر می گویند که اطلاعات آنها از اینترنت می آید و ۲۲ درصد به خانواده و دوستان متکی هستند.

با در نظر گرفتن این موضوع، از هر سه یک نفر می ‌گویند که فعالانه به دنبال بشقاب پرنده می‌ گردند و همین تعداد نیز داستان ‌های خود را برای یک رویداد غیرقابل توضیح که شاهد آن بوده ‌اند، ارائه کرده‌اند.

به گزارش سیناپرس، نکته جالب توجه نظر سنجی فوق، این است که از هر چهار پاسخ ‌دهنده، یک نفر (۲۶%) فکر می‌ کند که زادگاه وی یک «نقطه داغ» حضور بیگانه ‌ها در کره زمین است و در این میان مردم لندن در صدر فهرست قرار دارند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۴۸ درصد مردم به چیزی که نتوانند پاسخ واضحی برای آن بیابند اعتماد کامل ندارند. به همین دلیل است که ۶۱ درصد اضافه می کنند که رویدادهای خاصی مانند اولین فرود انسان روی ماه، در تاریخ وجود دارد که هنوز آنها را گیج می کند.

به گزارش سیناپرس، پس از موجودات فضایی، مواردی مانند مثلث برمودا (۲۳٪) در صدر فهرست اسطوره ها و نظریه هایی هستند که مردم دوست دارند باور کنند که درست هستند. ۲۶ درصد مردم نیز فکر می کنند منطقه ۵۱ نوادا جایی است که نیروی هوایی ایالات متحده به طور مخفیانه در مورد فناوری بیگانگان تحقیق و آزمایش می کند.

مترجم: نیروانا محمدحسینی
منبع: studyfinds
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا