ورود مناسب جهاددانشگاهی به فعالیت‌های معدنی

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از جهاددانشگاهی کرمان با اشاره به این‌که ورود جدی جهاددانشگاهی استان به فعالیت‌های معدنی برای تولید خوراک کارخانه‌های فولادی در بخش های مختلف از منابع معدنی کم عیار، کار بسیار ویژه ای است، گفت: از فعالیت های جهاددانشگاهی حمایت جدی خواهیم کرد.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و‌ نماینده مردم‌ کرمان و راور در خانه ملت، با حضور در جهاددانشگاهی استان و بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه از جمله آزمایشگاه فرآوری موادمعدنی، اقدامات این مجموعه در حوزه معدنی را اتفاقی ماندگار و قابل ستایش عنوان کرد و بر حمایت جدی استان از فعالیت های معدنی و صنعتی جهاددانشگاهی کرمان تاکید کرد.

پورابراهیمی در خصوص فعالیت های معدنی جهاددانشگاهی کرمان نیز افزود: ورود جدی جهاددانشگاهی استان به این بستر  برای تولید خوراک کارخانه های فولادی در بخش های مختلف از منابع معدنی کم عیار، کار بسیار ویژه ای است که با توجه به بضاعت ها و نوع جهت گیری هایی که در استان داریم، بسیار مناسب است و جزء اولویت های استان بوده و به نحو مطلوب از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست نیز دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی کرمان به ارایه گزارشی از اقدامات این مجموعه در حوزه های پژوهشی و آموزشی پرداخت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا