آیا بازی های کامپیوتری باید به دروس مدارس اضافه شود؟

به گزارش سیناپرس، نتایج یک نظرسنجی جدید شنان می دهد از هر سه آمریکایی دو نفر می‌گویند که زمان آن رسیده است که جامعه، بازی های کامپیوتری را به عنوان یک حرفه قانونی در نظر بگیرد. در این میان از هر پنج سه نفر فکر می کنند که بازی باید بخشی از برنامه درسی اصلی مدرسه باشد.
در همین حال، ۵۳ درصد خاطرنشان کردند که بازی‌های ویدیویی باید مانند سایر ورزش‌ها یک فعالیت فوق برنامه آکادمیک باشد. این مطالعه که توسط Wargaming انجام شده انجام شده است، نشان می‌دهد که بسیاری از افراد فکر می‌کنند بازی های کامپیوتری باید در دوران ابتدایی (۴۱٪) یا دبیرستان (۴۲٪) آموزش داده شود. اگرچه بیشتر این افراد بازی را از ۱۱ سالگی شروع کردند، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان (۵۴٪) معتقدند که وارد شدن به بازی های حرفه ای باید از سنین کمتر شروع شود.

جالب توجه است که اکثریت دانشجویان احساسات مشابهی در مورد آموزش بازی دارند. از این تعداد، ۸۸ درصد اعتراف کردند که اگر می‌توانستند، در زمینه بازی ‌سازی تخصص پیدا می‌ کردند.

وقتی از دانشجویان پرسیده می شود که مطالعات فرضی بازی خود را روی چه چیزی متمرکز می کنند، دانشجویان بیش از همه به موضوعات مرتبط با تولید محتوا و جریان (۶۰٪)، مهارت در بازی (۵۰٪)، هنرهای گرافیکی و فنی (۵۰٪) و مدیریت تجارت علاقه مند هستند. (۴۹%).
به گزارش سیناپرس، آرتور پلوسینیک، مدیر انتشارات Wargaming، در این رابطه می‌ گوید: درست مانند ریاضیات، مطالعات اجتماعی و کلاس‌های قرائت، چیزهای زیادی می‌ توان از بازی یاد گرفت.

دادن مکانی برای رشد مهارت‌های زندگی واقعی در بازی‌های ویدیویی به بچه‌ها چیزی است که می ‌تواند آینده ‌ای روشن به آنها بدهد که به همان اندازه سرگرم ‌کننده و سودآور است. ۵۲ درصد مشارکت کنندگان در نظرسنجی انجام شده معتقدند که بازی کردن، آنها را در کارهای روزانه خود بهتر می کند، و (۵۵٪) می گویند که آنها برای انجام بازی های حرفه ای دست از کار می کشند.

بهترین ژانرهایی که به گیمرهای شاغل کمک می‌کنند تا با مشاغل روزانه خود ارتباط برقرار کنند، بازی‌های استراتژی زمان واقعی (RTS)  شوترهای اول شخص (FPS)  و بازی‌های جعبه شنی (sandbox)  هستند.

مترجم: نیروانا محمدحسینی
منبع: studyfinds
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا